Systém Blue.maxx firmy Hengst v nových motorech MAN

26 července 2019, 9:34

V nových motorech firmy MAN Truck & Bus je zabudován Blue.maxx – modulární systém pro filtraci nafty značky Hengst Filter, který se stal základem pro vývoj netradičního řešení přívodu paliva: Fuel Service Center (FSC).

modulární systém Blue.maxx pro filtraci nafty od Hengst Filter

Nový FSC je pětistupňový filtrační systém se separací vody, ve kterém jsou jednotlivé stupně integrovány do primárního a hlavního filtru. Zvláštností této nestandardní aplikace je směšovací ventil. Při nízkých teplotách (během zimního provozu) se horká nafta ze zpětného vedení Common Rail mísí se studenou naftou z palivové nádrže, což zabraňuje ucpání filtrační vložky krystaly parafinu. Systém také zajišťuje provoz v přechodném období od léta do zimy, díky vyřazení elektrického předehřívače v primárním filtru. FSC bude poprvé nainstalován do nových devíti litrových pohonných jednotek v modelech TGS a TGX, které splňují normu Euro 6d.

Moderní dieselové motory kladou vysoké nároky na čistotu nafty. Bez ohledu na rozdíly v kvalitě paliva ve světě musí být voda a nejmenší částice účinně a spolehlivě odfiltrovány. Za tímto účelem vyvinula společnost Hengst Filter Blue.maxx – systém filtrace paliva, ve kterém jsou primární a hlavní filtr koordinovaným a celistvým prvkem, který kombinuje jednotlivé části na základě požadavků zákazníka. Pět fází filtrace poskytuje lepší účinnost, pokud jde o filtraci částic, separaci vody a vyrovnávání tlaku, jakož i optimální životnost filtru, se sníženými nároky na prostor.

Author: MaK
Journalist at TruckFocus.cz

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!