Společnost DPD představuje globální strategii a stává se součástí nové mezinárodní značky DPDgroup

19 března 2015, 9:18

GeoPost, mateřská společnost DPD vlastněná francouzskou Le Groupe La Poste, představila globální strategii. V zájmu podpory růstu svých trhů vyvíjí společnou přepravní síť zaměřenou na B2B i B2C segment a dnes odhaluje novou mezinárodní značku: DPDgroup.

Obrat společnosti GeoPost se v loňském roce zvýšil o 13,3% na 4,9 miliardy EUR a celkový objem zásilek vzrostl o 10,7%. „GeoPost tak potvrdil druhou pozici na evropském trhu kurýrních a přepravních služeb. V průběhu posledních deseti let znásobil GeoPost celkový objem zásilek více než 2,5 krát na 864 milionů zásilek za loňský rok. V roce 2013 i 2014 rostl GeoPost dvakrát rychleji než trh,“ shrnuje obchodní výsledky společnosti GeoPost její prezident Paul-Marie Chavanne.

V souvislosti s růstem a cílem získat silnější postavení na evropském trhu představuje GeoPost novou obchodní značku pro mezinárodní přepravní síť – DPDgroup. Veškeré aktivity na trhu kurýrních a přepravních služeb budou sdruženy pod touto značkou a budou využívat reputaci a sílu mezinárodní sítě DPD v evropském měřítku.

Uvedení nového loga DPD:

Logo DPDgroup:

Všechny dceřiné společnosti zavádějí společnou vizuální identitu a sjednotí se pod značkou DPDgroup. Společnosti Chronopost (Francie), SEUR (Španělsko) a Interlink Express (Velká Británie) si vzhledem ke svému postavení na lokálních trzích ponechávají svá stávající označení a na společnou vizuální identitu budou přecházet postupně.

Všechny společnosti budou zobrazovat svá loga společně s logem DPDgroup:

Nová identita značky bude od 18. března 2015 používaná ve 22 evropských zemích (Belgie, Česká republika, Estonsko, Francie, Chorvatsko, Irsko, Litva, Lotyšsko, Lucembursko, Maďarsko, Německo, Nizozemsko, Polsko, Portugalsko, Rakousko, Rumunsko, Rusko, Slovensko, Slovinsko, Španělsko, Švýcarsko a Velká Británie). Všechny změny budou provedeny během následujících dvou až tří let.

Ambicí DPDgroup je navázat na svou silnou pozici na trhu B2B, rozšířit a upevnit pozici na trhu B2C a stát se tak měřítkem kvality na trhu doručování na soukromé adresy. Jejím cílem je být partnerem pro firmy, zejména na trhu e-commerce a podpořit je v jejich mezinárodním rozvoji a příjemcům zásilek nabídnout co nejlepší zkušenost s doručením díky jednoduchým a příjemným službám.

Pro splnění těchto cílů staví GeoPost svou strategii na dvou pilířích: interaktivní doručení se službou Predict a rozvoj sítě výdejních míst. Díky službě Predict (v České republice je Predict součástí služby DPD Private) příjemce zásilky předem zná hodinový interval, kdy bude zásilka doručena. Pokud mu tento čas nevyhovuje, může si jednoduše změnit doručení online, například z mobilního telefonu. Se službou Predict se stává DPDgroup jedinou přepravní sítí, která bude ve 20 zemích své zákazníky předem informovat o doručení s přesností na jednu hodinu. Pickup (dříve DPD ParcelShop) je nové označení sítě výdejních míst DPD, kde si mohou příjemci osobně vyzvednout svou zásilku. Napříč Evropou je již více než 16.000 výdejních míst, v letošním roce se rozšíří na 22.000, v roce 2016 na 26.000.

Od připravovaných změn si slibuje vedení společnosti DPD CZ velký přínos. „Díky spojení s DPDgroup budeme moci využít expertní znalosti z jednotlivých trhů a sdílet naše zkušenosti,“ komentuje výhody DPDgroup Daniel Mareš, jednatel DPD CZ. Připojením k mezinárodní síti dochází ke změně vizuálního stylu, která zahrnuje i změnu loga DPD. Přístup společnosti však zůstává stejný. „Zásilka pro nás neznamená jen neosobní předmět, který musíme doručit, ale vždy za ní vidíme radost a očekávání, které v zákazníkovi vzbuzuje. Zároveň neustále hledáme další cesty ke zdokonalení a nastavujeme nové standardy v kvalitě doručování,“ doplňuje Daniel Mareš.

 

Více informací o DPDgroup naleznete na www.yourdeliveryexpert.com/cz/ nebo  www.dpd.com.

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!