Klip společnosti Volvo Trucks nazvaný The Epic Split, v němž vystupuje Jean-Claude Van Damme, byl od svého uvedení na YouTube v listopadu 2013 zhlédnut už více než 68milionkrát. Nyní bude k dispozici také pro návštěvníky muzea Musée de la Publicité v pařížském paláci Louvre.
Toto muzeum oslovilo společnost Volvo Trucks již týden po uvedení klipu The Epic Split se žádostí, zda by jej smělo předvádět. Od 28. ledna 2014 je tak klip k dispozici všem návštěvníkům jako součást stálé výstavy. „Jsme tím velmi potěšeni. Není to obvyklé, být osloveni takovýmto muzeem, a považujeme to za důkaz mimořádných kvalit tohoto klipu," řekl ředitel marketingové komunikace společnosti Volvo Trucks Lars Terling.
„Neobyčejně ovlivnilo svět"
Musée de la Publicité je podle vlastních údajů prvním muzeem inzertního umění na světě. Od roku 1999 buduje kolekci inzertních materiálů s cílem jejich uchovávání a vzdělávání výzkumníků, studentů i veřejnosti. „V inzertním umění se angažovali mnozí z nejbrilantnějších světových myslitelů a umělců. Není žádných pochyb o tom, že jde o médium, které má obrovský vliv na moderní svět," prohlásil Axelle Baroin, jenž je odpovědný za kolekci komerčních exponátů tohoto muzea.
Inovativní a nádherný
Jednu část výstavní kolekce muzea tvoří filmová díla, jež vybírají odborníci podle různých kritérií. Podle Axella Baroina se výběr provádí podle témat plánovaných výstav, ale může také postihnout díla, která docílila neobyčejného úspěchu nebo získala mnoho cen, případně filmy, které jsou v určitém směru velmi působivé, například díky jejich scénáři, výpravě nebo kameře.
„Klip Epic Split na nás okamžitě silně zapůsobil. Je prostě nádherný. Obrazově je báječný, sekvence je krásně nafilmována. Nápad je ve svém účinku pro propagaci společnosti Volvo Trucks velmi inovativní," řekl Axelle Baroin.„Klip Epic Split bude součástí stálé výstavy a bude dostupný pro všechny návštěvníky. Navíc se může stát i součástí dalších výstav, které muzeum pořádá dvakrát až třikrát do roka."
Skvělý startovní bod pro prodejní akce
„Klip Epic Split je součástí filmů propagujících nové vozy společnosti Volvo. Každý z těchto filmů zdůrazňuje některý z inovativních rysů nových nákladních vozů – Epic Split se soustřeďuje na inovativní technologii řízení Volvo Dynamic Steering."„Klip Epic Split je dosud největším úspěchem v naší komunikaci, lidé po celém světě si jej stále znovu a znovu prohlížejí. Buduje pověst společnosti Volvo a posiluje proslulost naší značky, a co je nejdůležitější, osvědčil se jako skvělý startovní bod pro naše prodejní akce," uzavírá Lars Terling.
Hlavní fakta o muzeu Musée de la Publicité
Musée de la Publicité, nacházející se v paláci Louvre a tvořící součást muzea Musée des Arts Décoratifs, soustřeďuje příklady inzertních děl z celého světa. Ve svých sbírkách má více než 18 500 filmů a také mnoho jiných typů propagačních děl (plakáty, propagační objekty apod.). Toto muzeum, od roku 1978 nazývané Musée de l' Affiche, se v devadesátých letech znovu vrátilo ke jménu Musée des Arts Décoratifs à l' Palais du Louvre a bylo znovu otevřeno v roce 1999. Dvakrát až třikrát do roka pořádá toto muzeum výstavy.
Více informací o Musée de la Publicité naleznete na http://www.lesartsdecoratifs.fr/.
Hlavní fakta o klipu Epic Split
Klip Epic Split, v němž vystupuje Jean-Claude Van Damme a jehož hudební doprovod obstarala Enya, byl na YouTube uveden 14. listopadu 2013. Už v polovině prosince se stal dosud nejčastěji prohlíženým klipem s automobilovou tematikou na YouTube. Do 28. ledna byl na YouTube zhlédnut už více než 68milionkrát a byl uveden v médiích po celém světě.
Komentáře