Ocenění DAF European Service Team of the Year – Evropský servisní tým roku společnosti DAF – získali technik Giacomo Paladino a servisní poradce Daniele Cagol ze společnosti Interservice S.p.A. v italském Trentu.Trofej byla předána po dvouleté mezinárodní soutěži, která vyvrcholila dvoudenním finále uspořádaném v sídle společnosti DAF Trucks v nizozemském Eindhovenu. V rámci soutěže společnost DAF zdůrazňuje význam kvalifikovaných dílenských techniků a servisních poradců.
Týmy z osmnácti různých zemí, včetně servisních dealerů DAF a servisních míst po celé Evropě, předvedly své profesionální dovednosti během dvoudenního mezinárodního finále.
Technik i servisní poradce museli dokončit širokou škálu náročných teoretických cvičení a praktických úkolů souvisejících s motory a vozidly. Efektivní práce na těchto zadáních vyžadovala, aby týmy disponovaly širokými a hlubokými znalostmi technických aspektů spojených s vozidly – a především musely jednat jako tým.
Česká a slovenská stopa
V holandském finále samozřejmě nechyběli vítězové česko/slovenského národního finale konaného na konci listopadu loňského roku ve Zvolenu. Za Česko se zúčastnili zástupci liberecké pobočky společnosti NAPA Trucks – mechanik Petr Valenta a servisní poradce Luboš Mašek, Slovensko reprezentovali mechanik Tomaš Kiszucsan a servisní poradce Emil Hajden ze společnosti STABO Šurany.
Sportovní terminologií osadily oba týmy shodně třetí místo – je to proto, že společnost DAF Trucks považuje všechny finalisty mezinárodního finále za hodné uznání a z hlediska dosažených bodů vyhlašuje pouze první a druhé místo, všichni ostatní si rovněž zaslouží stát na stupních vítězů a jsou třetí. Tak tedy: velká gratulace a obrovský respekt!
DAF European Service Team of the Year
„Společnost DAF organizuje soutěž Service Team of the Year – Servisní tým roku, aby zdůraznila hodnotu odborných dílenských techniků a servisních poradců“, uvádí Twan Winters, ředitel poprodejních služeb společnosti DAF Trucks. „Nákladní vozidla DAF jsou špičková vozidla, jejichž nedílnou součástí jsou nejmodernější technologie přinášející nejvyšší efektivitu, bezpečnost a pohodlí řidiče. Údržba těchto nejmodernějších vozidel vyžaduje komplexní a hluboké technické porozumění dané problematice, zatímco servisní poradci musí být schopni efektivně komunikovat se zákazníky ohledně poskytovaných služeb.“
Servisní poradce Daniele Cagol a technik Giacomo Paladino užasle převzali trofeje. Jak to vyjádřil Giacomo: „Když vidíme extrémně vysokou úroveň ostatních týmů, jsme jednoduše pokorní. Samozřejmě, jsme i neuvěřitelně hrdí, ale také jsme si náročné úkoly opravdu užili. Tak jako všichni jsme ze sebe i my museli dostat to nejlepší, takže jsme se díky zkušenostem z této akce zase odborně posunuli o kousek dál.“
Komentáře