Společnost Iveco Czech Republic, a.s. prostřednictvím dealera Auto Future s.r.o. předala v říjnu 6 ks tahačů Stralis společnosti MILKTRANS, a.s
Dodaná vozidla jsou ve specifikaci Stralis HI WAY Stralis AS440S48T/P (provedení se standardní výškou točny) a v barevném provedení odpovídající standardu společnosti.
Vozidla jsou vybavena vysoce účinným motorem Cursor 11 o výkonu 480 hp a točivém momentu 2.250 Nm, který se rozhodujícím způsobem podílí na nízkých nákladech vlastnictví (TCO). Klíčovým prvkem, společným pro všechny motory řady Cursor, je Iveco HI-SCR technologie, která zajišťuje plnění emisní normy Euro VI bez nutnosti recirkulace výfukových plynů (systém EGR) a pouze s pasivní regenerací filtru pevných částic. To umožňuje prodloužení servisních intervalů (150 000 km/18 měsíců), snížení nákladů na údržbu a navíc přispívá ke zvýšení efektivnosti a bezpečnosti, kdy nedochází k časovým prostojům spojených s regenerací, dodatečné spotřebě paliva a zároveň odpadá riziko poškození předmětů v blízkosti vozidla vysokou teplotou při spuštěné nucené aktivní regeneraci.
Pro bezpečnost a komfort řidiče jsou vozidla vybavena, lamelovým lůžkem, klimatizovanou sedačkou řidiče, otočnou sedačkou spolujezdce, automatickou klimatizací a 50l chladničkou.
„Vážíme si toho, že společnost MILKTRANS, a.s. rozšířila svůj vozový park o značku Iveco a věříme, že tato vozidla přispějí k dalším obchodním úspěchům společnosti“, říká obchodní ředitel Iveco Czech Republic Milan Šámal. Vozidla byla slavnostně předána managementu společnosti MILKTRANS, a.s. za přítomnosti zástupců společnosti Iveco a financující společnosti ČSOB Leasing, a.s.
MILKTRANS, a.s.
Společnost vznikla v roce 1997, přičemž se specializuje na distribuci a rozvoz chlazeného zboží, zejména mlékárenských výrobků. V současnosti má k dispozici přes 150 vozidel pro dopravu a distribuci mléka včetně jeho svozu. Společnost je součástí koncernu MADETA, a.s., který je největší zpracovatel mléka v České republice a zastřešuje pět samostatných závodů v jižních Čechách. Přibližně čtvrtina produkce putuje do zahraničí.
Komentáře