Na trvalý růst poptávky po přepravě zboží v kontejnerech z a do Číny s výrazně kratší dobou dodání reaguje společnost DB Schenker dalším rozšířením nabídky v oblasti železničních přeprav celokontejnerových i kusových zásilek.
Neustále rostoucí poptávka po rychlejší přepravě kontejnerů z a do Číny po železnici umožnila v posledních měsících navýšení počtu spojení a otevření nových pravidelných linek ucelených vlaků. Aktuální nabídka servisu zahrnuje několik odjezdů týdně z čínských terminálů v Suzhou, Zhengzhou, Chongqingu, Chengdu a od května také Wuhanu do Evropy a naopak.
Kromě standardních celokontejnerových zásilek nyní služby společnosti DB Schenker zahrnují také přepravy kusových zásilek s objemem nižším než celý kontejner. Díky tomuto rozsahu spojení je dnes možné zajistit dobu dodání kontejnerů mezi Asii a Evropou v režimu door-door v rozmezí 20-25 dnů. V porovnání s námořní přepravou jsou totiž železniční přepravy kontejnerů z Číny až dvakrát rychlejší, zatímco oproti té letecké až čtyřikrát levnější. Samotná doba přepravy mezi terminály z Asie do Evropy se zkrátila na 14-16 dnů.
Českým zákazníkům společnost zajišťuje komplexní služby v režimu door-door včetně celních služeb, ale také speciálního servisu jako např. manipulace těžkých kusů, balení apod. Nabídka možností přepravy by se během léta měla dále rozšířit o nové spojení ze severní Číny, a to z oblasti Harbinu.
Komentáře