V dieselových motorech populárních vozů Citroen Jumper, Fiat Ducato, Peugeot Boxer, Iveco Daily, Renault Trafic nebo Opel Movano může dojít k záměně vodicí a napínací kladky. Na co si dávat pozor při montáži rozvodových sad CT1038K1 a CT1038K2 vysvětlí odborníci firmy Continental.
Při montáži může dojít k záměně vodicích a napínacích kladek, což má za následek nesprávné napnutí. To může vést ke zvýšené hlučnosti a dokonce k poškození motoru.
Příčina:
Obě kladky vypadají téměř identicky, jen s malým rozdílem v průměru. V důsledku toho je snadné obě kladky zaměnit.
Řešení:
Vodicí kladka V55826 má průměr 67 mm. Napínací kladka V55822 má menší průměr 63,7 mm. Při montáži dbejte na správné umístění obou kladek.
Obsah tohoto dokumentu je nezávazný a slouží pouze k informačním účelům. Společnost ContiTech AG nepřebírá žádnou odpovědnost v souvislosti s tímto dokumentem. Odpovědnost za jakékoli nepřímé nebo přímé škody, požadavky na náhradu škody, následné škody jakéhokoli druhu, které byly způsobeny využitím informací uvedených v tomto dokumentu, je, je-li to právně přípustné, vyloučena.
Komentáře