Vylepšený ESI[tronic] 2.0

21 června 2017, 14:47

Diagnostický software Bosch ESI[tronic] 2.0 byl doplněn o nové funkce.

Šetří čas: Výmaz všech chyb
Výmaz všech chyb ale může trvat. Každopádně doposud. S novou funkcí u ESI[tronic] 2.0 ušetří uživatel hodně času. Není nutné kontrolovat každý jednotlivý kód, ale prostřednictvím jediného tlačítka lze vymazat všechny v paměti uložené chybové
kódy. Systém ale nově umožňuje identifikovat, zda jde o aktivní nebo pasivní chybové zprávy. A pokud je to podporováno vozidlem, zobrazí se také okolní podmínky dat.

Diagnostika systémů plynových motorů
Pokud používá společnost nebo město plynem poháněné autobusy MAN, pomáhá nyní nová funkce při zpracování opakovaně se vyskytujících poruch v řídicí jednotce motoru. ESI[tronic] 2.0 navrhuje výmaz závad, které se nahromadily v průběhu až 400 dnů nebo 9.600 motohodin motoru.

Pochopitelné znázornění systémů
Ať jde o začátečníky nebo zkušenější uživatele – čím přesnější je grafické znázornění systému, ve kterém se měří, tím lépe. Kde se měří? Jaké jsou skutečné hodnoty u probíhající diagnostiky speciálních funkcí nebo servomotorů? To je důležité
zvláště při hledání závad v systémech Denox – AdBlue a Common Rail a zobrazení nyní probíhá ve vysoké kvalitě.

Glosář: Jasné pojmy
Správně porozumět pokynům znamená rychlejší opravy. Nový glosář nyní obsahuje všechny pojmy a zkratky používané v systému. Stačí nahlédnout do hlavního menu.

Author: MaK
Journalist at TruckFocus.cz

Související články

Magazín Formule Bosch 01/2017
Magazín Formule Bosch 01/2017

Vyšlo nové vydání magazínu Formule Bosch 01/2017, který vydává divize automobilové techniky firmy Bosch.

Bosch SMT 300 najde netěsnosti v sacím i výfukovém traktu
Bosch SMT 300 najde netěsnosti v sacím i výfukovém traktu

Nové zařízení pro vyhledávání úniku Bosch SMT 300 provádí zkoušky těsnosti na mnoha uzavřených systémech vozidel. Toto kompaktní zařízení umožní najít dokonce netěsnosti vzduchu nebo vody u těsnění oken a dveří.

Systémy žhavení Bosch
Systémy žhavení Bosch

Palivo pro vznětové motory je velmi zápalné oproti palivu pro zážehové motory. Z tohoto důvodu je startování vznětových motorů s přímým vstřikováním paliva (DI) spontánní při jakékoliv teplotě ≥ 0 °C, protože teplota vznícení 250 °C se dosáhne stlačením ve spalovací komoře motoru i při otáčkách startéru. Pod určitou teplotou ale vznětové motory potřebují podpůrný […]

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!