Rostoucí poptávka po energeticky účinných mazivech v hybridních a elektrických vozidlech klade nové požadavky na motorové oleje. Olej GLV-ONE 0W-8 od společnosti MANNOL tyto požadavky splňuje díky kombinaci mimořádně nízké viskozity a spolehlivé ochrany proti opotřebení. Tímto způsobem olej přináší znatelné úspory paliva a pomáhá snižovat emise CO₂.
„Smícháním PAO a esterové báze s optimalizovanou sadou přísad jsme vyvinuli olej, který minimalizuje třecí ztráty a poskytuje spolehlivou ochranu motoru spolu s vynikající tepelnou stabilitou,“ vysvětluje Dmitry Roskach, technický ředitel společnosti MANNOL.
Účinnost a ochrana pro moderní pohony
Dnešní motory těží z následujících výhod:
- Vynikající schopnost čerpání (MRV) a schopnost studeného startu (CCS) i při velmi nízkých teplotách
- Okamžité vytvoření stabilního olejového filmu, který zabraňuje usazování nečistot ve spalovací komoře, na pístních kroužcích a ventilech
- Spolehlivá ochrana proti opotřebení rozvodového řetězu pro delší životnost
- Prevence LSPI (Low-Speed Pre-Ignition) v přeplňovaných motorech s přímým vstřikováním
- Kompatibilita s těsněními, která zabraňuje únikům, snižuje ztráty oleje odpařováním a umožňuje delší intervaly výměny oleje
Srovnávací laboratorní testy prokázaly, že MANNOL GLV-ONE 0W-8 snižuje spotřebu paliva až o 2,1 % ve srovnání s referenčním olejem 0W-16 a zároveň výrazně snižuje emise CO₂. Jeho složení s nízkým obsahem popela a fosforu také snižuje zatížení katalyzátoru, čímž prodlužuje životnost systémů následného zpracování výfukových plynů.
Použití a cílová vozidla
GLV-ONE 0W-8 je určen pro moderní benzínové a naftové motory, ať už přeplňované nebo atmosférické, s přímým vstřikováním v osobních automobilech, lehkých SUV, minibusech a lehkých užitkových vozidlech.
Hybridní pohony, jako jsou EREV, REEV, PHEV, BAHV a HEV, těží zejména z jeho nízké viskozity 0W-8 a optimalizovaného výkonového profilu.
Olej je kompatibilní s palivy na bázi alkoholu, včetně etanolových směsí až do E85, a podporuje všechny běžné technologie dodatečné úpravy výfukových plynů, jako jsou DPF, GPF, TWC, EGR a SCR.
Kromě toho splňuje požadavky API SP, API SQ a JASO GLV-1 a je k dispozici v nádobách o objemu 5, 20 a 208 litrů.
Komentáře