Doplatek chybně nastavených náprav v zákaznické samoobsluze a na kontaktních místech

28 února 2024, 12:31

Uživatelé mýtného systému již nemusí pro doplatek chybně nastavených náprav zakládat podání. 

Nově od 18.02.2024 mohou uživatelé provádět doplatek chybně nastavených náprav v zákaznické samoobsluze a na kontaktních místech, a to jak v režimu předplaceném, tak v režimu následného placení.

Zákaznická samoobsluha

  • Doplatek je možné provést po přihlášení v zákaznické samoobsluze v sekci „Předplacení a doplatek mýtného“ volbou položky „Doplatek mýtného“, poté uživatel vybere vozidlo, pro které chce doplatek provést. Následně zvolí možnost 
  • Dále uživatel zadá parametry potřebné pro provedení doplatku a pokračuje dle pokynů aplikace
  • Po provedení doplatku dojde k přecenění zvolených transakcí, u předplaceného kreditu dojde ke stržení kreditu a u režimu následného placení je uživateli vystaven vrubopis.

  • Doplatek je také možné provést na kterémkoliv kontaktním místě.

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!