Národní dům na Vinohradech se ve čtvrtek 23. září stal místem slavnostního setkání držitelů titulu Superbrands z České republiky. Součástí galavečera bylo vedle předání certifikátů také osobní setkání specialistů a expertů z oblasti byznysu, komunikace, marketingu, médií a marketingového výzkumu.
„Zisk titulu Superbrands award a setkání se zástupci dalších úspěšných společností má pro nás v Gebrüder Weiss veliký význam. Dlouhodobě se soustředíme na vysokou úroveň spolehlivosti služeb, kterou našim zákazníkům poskytujeme, stejně jako na otázky udržitelnosti, společenské prospěšnosti a také ekonomické stability“ říká Jan Kodada, ředitel obchodu a marketingu Gebrüder Weiss ČR.
Odborná porota Brand Council a Business Brand Council hodnotí značky podle předem daných kritérií jako jsou známost, budování brandu, stabilita, inovace či prestiž. Gebrüder Weiss rozvíjí svoji činnost také v souladu se svými základními hodnotami, kterými jsou nezávislost, udržitelný rozvoj, závazek a dokonalý servis. Gebrüder Weiss se v České republice vedle poskytování komplexních logistických řešení na míru, věnuje také charitativním aktivitám pro Českou asociaci paraplegiků nebo podpoře dětem samoživitelů. Je aktivní i na poli hledání reálně využitelných řešení alternativních pohonů v nákladní dopravě a snižování vlastní uhlíkové stopy.
„Ocenění Superbrands 2021 vnímáme jako potvrzení, že naši práci děláme dobře. Zároveň je to pro nás i závazek do budoucna abychom pokračovali v inovacích, zdokonalování našich služeb a abychom i nadále zůstali atraktivní, silnou, stabilní, ekonomicky nezávislou a současně sociálně odpovědnou společností,“ uvádí Jan Kodada.
Komentáře