Společnost Continental sloučila svůj sortiment služeb pro vozové parky pod jediné řešení s názvem Conti360° Solutions. Tato reorganizace umožňuje lépe využít digitalizaci a dosáhnout udržitelnosti, což jsou témata, která se budou v budoucnu těšit stále větší pozornosti.
Společnost Continental tímto krokem reaguje na měnící se požadavky zákazníků. Ty jsou čím dál více ovlivňovány digitalizací, řízením na základě dat a tlakem na cenu. Sloučení služeb uvítají také provozovatelé nákladní dopravy, kteří díky němu budou moci dostát stále rostoucím nárokům na udržitelnost v logistickém sektoru. Celý tento proces je součástí strategického programu Vision 2030, který společnost Continental představila v prosinci loňského roku. Program se soustředí na prediktivní údržbu, jež je klíčovou součástí Logistiky 4.0. Proto také společnost Continental stále intenzivněji využívá služby založené na datech.
Cíl: udržitelnost a digitalizace
Společnost Continental neustále systematicky postupuje kupředu a postupně se mění z výrobce pneumatik a poskytovatele služeb v poskytovatele integrovaných řešení. Řešení pro vozové parky budou v budoucnu nabízena jako kompletní balíček: Smlouvy Conti360° Solutions zahrnují digitální řešení jako například ContiConnect a ContiPressureCheck a také řešení ContiLifeCycle včetně produktů pro protektorování a správu kostry ContiRe a ContiTread.
„V rámci smluv Conti360° Solutions se více soustředíme na koncepci ContiLifeCycle. Naším cílem je dosáhnout toho, aby provozovatelé vozových parků věnovali větší pozornost udržitelnosti,“ říká Ralf Benack, vedoucí divize řešení pro vozové parky pro region EMEA. „S řešením Conti360° Solutions se stáváme ideálním partnerem na cestě k dosažení udržitelnosti při provozování vozových parků.“ Na reorganizaci nabízených služeb upozorní zákazníky nové vizuální materiály a modernizované logo.
Komentáře