Gebrüder Weiss představuje nový zákaznický portál myGW

, 24 září 2020, 23:29

Logistická společnost Gebrüder Weiss představila nový zákaznický portál „myGW“. Česká republika je součástí regionu, kde mohou zákazníci začít využívat všech výhod digitálního portálu jako první na světě.

myGW od Gebrüder Weiss

Pilotní fáze projektu implementace myGW, která začala letos na jaře, ověřila funkčnost jednotlivých částí portálu a umožnila jejich finální nastavení na základě zpětné vazby od testovací skupiny zákazníků.

„Chceme mít jistotu, že naši zákazníci mají vždy rychlý a snadný přístup k informacím, které právě potřebují. Nyní, po plném spuštění systému, mají uživatelé k dispozici komunikační online platformu myGW, která pokrývá všechny nabízené služby a související administrativu. Nový portál je k dispozici na území České republiky, Německa, Rakouska, Švýcarska, Slovenska a Maďarska a po registraci může být zákazníkem ihned využíván,“ vysvětluje Jan Kodada.

„Vytvořili jsme digitální platformu, jejíž pomocí můžeme našim zákazníkům poskytovat informace o stavu jejich zásilek či zakázek v reálném čase – pro pozemní, leteckou a námořní dopravu i skladovou logistiku. Zákaznický portál myGW zajišťuje nejen maximální míru transparentnosti, ale usnadňuje také tok informací v celém dodavatelském řetězci. MyGW také našim zákazníkům přináší možnost informovat o přesném stavu zásilek také jejich vlastní obchodní partnery. To považujeme za obrovskou výhodu, kterou jejich podnikání přinášíme,“ říká Wolfram Senger-Weiss, předseda představenstva společnosti Gebrüder Weiss.

Během vývojové fáze byla pro Gebrüder Weiss jedním z nejpodstatnějších aspektů využitelnost myGW pro reálného uživatele, proto vývojový tým úzce spolupracoval se zákazníky a jejich zpětnou vazbou.

Spuštění zákaznického portálu myGW je dalším důležitým krokem ve strategii digitalizace společnosti Gebrüder Weiss.

„Máme více než 150 poboček po celém světě a spoléháme na schopnosti více než 7.000 zaměstnanců, což znamená, že máme značné množství odborných znalostí v oblasti fyzického odbavení přepravních a logistických objednávek. Nyní jsme schopni tuto tradiční odbornost postupně doplňovat novými nabídkami digitálních služeb, abychom umožnili bezkonkurenční úroveň spokojenosti zákazníků v logistickém podnikání. Díky našemu závazku k provozní a digitální dokonalosti je naším cílem nabídnout našim zákazníkům to nejlepší z obou světů a upevnit naši pozici jako společnosti, která je v našem odvětví měřítkem kvality,“ uvedl předseda představenstva Wolfram Senger-Weiss.

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!