Servisní sít Bestdrive mění po 10 letech své logo

, 14 září 2020, 17:01

Servisní síť BestDrive, která patří mezi největší sítě pneuservisů a autoservisů v České republice, se rozhodla po 10 letech pro změnu svého firemního loga. Společně s názvem sítě BestDrive a typickou siluetou automobilu budou používat doplněk významné společnosti tzv. endorsement „by Continental“. Jedná se po 10 letech o výraznější změnu loga, která má zákazníkům evokovat ještě silnější spojení s mateřským koncernem Continental.

Loga Bestdrive

 Od roku 2010 používala síť modrožluté logo BestDrive s claimem (sloganem tvořícím image společnosti) Vy jezdíte, my se staráme., v jehož duchu servisy nadstandardním způsobem naplňují očekávání svých zákazníků a přichází s dalšími služby, které zvyšují jejich komfort.

V roce 2013 započala postupná přeměna barevnosti celé servisní sítě do prémiových oranžovo-černých barev, které jsou typické právě pro mateřský koncern Continental. Ve stejném roce se otevřela první pobočka v těchto barvách v Českých Budějovicích a společnost začala používat i další barevnost loga – oranžovo-černé, opět s claimem Vy jezdíte, my se staráme.

Hlavním důvodem změny loga je silné spojení s mateřským koncernem Continental, který patří mezi přední světové subdodavatele automobilového průmyslu.

BestDrive je jediná česká síť auto a pneuservisů, která patří do německého koncernu Continental a zároveň je největším maloobchodním prodejcem pneumatik koncernu Continental. Ačkoliv se značka BestDrive poprvé v České republice objevila teprve na přelomu let 2009/2010, servisní síť má již dlouhou tradici. Navazuje na síť prodejen a servisů Barum, které byly zakládány už v padesátých letech minulého století a její kořeny sahají až k samotnému Tomáši Baťovi.

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!