Cílem společnosti DAF Trucks je nabídnout dopravcům vozidlo, které je navrženo přesně podle jejich požadavků. Proto rozšiřuje svoji nabídku o celou řadu nových konfigurací vozidel, včetně podvozku 8×4 se dvěma poháněnými tandemovými nápravami a zadní řízenou vlečenou nápravou.
Nizozemský výrobce nákladních vozidel dále představuje 10tunovou přední nápravu vlastní konstrukce a zcela novou 7,5tunovou zadní vlečenou nápravu. Novinky podtrhují záměr společnosti DAF rozšířit nabídku podvozků pro montáž nástaveb, zejména v segmentu vozidel určených pro stavebnictví.
Rozšířená nabídka náprav
Nová 10tunová přední náprava
- snížení rizika přetížení nápravy při částečném zatížení vozidla
- určena pro vozidla s těžkými nakládacími jeřáby za kabinou
Nová 7,5tunová vlečená zadní náprava
- odlévaný most nápravy, mimořádně tuhý
- nižší hmotnost
- statické zatížení až 26 tun
Nové konfigurace vozidel
Podvozky CF a XF 8×4 FAW s nápravou tridem – tandemová poháněná náprava a zadní řízená vlečená náprava
- užitečné zatížení až 27 tun
- vynikající ovladatelnost
- minimální poloměr otáčení
Podvozek CF s konfigurací náprav 10×4 s tandemovou poháněnou nápravou a řízenou vodicí zadní nápravou
- podvozek pro těžké sklápěcí nástavby pro náročné provozní podmínky
- výroba ve spolupráci se společností Estepe
- CHV 49 tun
- užitečné zatížení přibližně 30 tun
Podvozek 8×2 se dvěma řízenými předními nápravami a řízenou vlečenou zadní nápravou je nyní k dispozici také v modelu XF
- CHV 37 tun
Tahač XF 8×4 FTM pro speciální přepravu
- celková hmotnost soupravy až 120 tun
- celková hmotnost vozidla až 41 tun
„Rok 2018 byl pro společnost DAF historickým mezníkem,“ uvádí Richard Zink, ředitel marketingu a prodeje a člen představenstva společnosti DAF Trucks. „Ukončili jsme rok jako druhá největší značka nákladních vozidel v Evropě s tržním podílem 16,6 % v kategorii těžkých vozidel. Byli jsme jedničkou na sedmi trzích, vyrobili jsme rekordní počet 67 000 vozidel a opět jsme se stali importérem číslo jedna v Německu, které představuje největší trh nákladních vozidel v Evropě. Navíc je společnost DAF v Evropě již řadu let silným lídrem na trhu tahačů.“
Společnost plánuje další růst. „Z tohoto důvodu chceme upevnit naši pozici v kategorii podvozků pro montáž nástaveb a vozidel pro stavebnictví,“ pokračuje Zink. „Tento segment má pro společnost DAF značný potenciál. Nabízíme vynikající řadu robustních podvozků a náprav, efektivních poháněcích soustav a mimořádně pohodlných kabin. Společnost DAF nabízí nejlepší nákladní vozidlo pro každé použití.
Komentáře