Jde o první multi-brand servisní koncept, za jehož vznikem stojí dohoda o spolupráci třech významných výrobců náhradních dílů pro užitkové vozy, návěsy i autobusy. Po nezbytných přípravných krocích tak v roce 2013 uvedly společnosti Bosch, Knorr Bremse a ZF na trh společný servisní projekt ALLTRUCKS.
Servisním centrům užitkových vozidel tak nabízí široký rozsah služeb v oblasti údržby a oprav od lehkých po těžká nákladní vozidla a zároveň pro návěsy i přívěsy napříč všemi značkami. V současnosti zahrnuje téměř 600 (údaj k 3/2018) servisů v Německu, Rakousku, Švýcarsku, Itálii, Francii, Beneluxu, Španělsku, Portugalsku a Polsku. V současnosti probíhá implementace v Norsku. Uvedení v ČR / SK je předběžně naplánováno v letech 2020 – 2021.
Produktové novinky – KNORR-BREMSE aftermarket
Kompresor se spojkou – aplikace VOLVO/RENAULT
Kompresory od Knorr-Bremse jsou instalovány na všech typech užitkových vozidel, dodávají stlačený vzduch do brzdové soustavy a systému odpružení. Navíc k již existující produktové řadě kompresorů, společnost Knorr-Bremse uvedla na trh v roce 2013 spojkový kompresor pro Volvo/Renault aplikace, který je nyní dostupný pro nezávislý aftermarket.
Firma Knorr-Bremse byla prvním OE výrobcem, který uvedl na evropský trh kompresor se spojkou. Na rozdíl od kompresorů používajících konvenční technologii, spojkový kompresor eliminuje fáze, kdy pracuje “na prázdno”. Místo toho pracuje v pohotovostních režimech, během kterých je fyzicky odpojen od motoru a proto šetří energii a redukuje své opotřebení.
Knorr-Bremse kompresory se spojkou přesvědčují díky následujícím benefitům:
- Redukce emisí CO2 vozidla až o 2,5 tuny za rok
- Průměrná úspora spotřeby dieselového paliva až do výše 1.000 litrů za rok u dálkových přeprav
- Omezení prolínání oleje do vzduchové soustavy
- Kompresor KB se spojkou
- Zvýšení životnosti kompresoru
Ve zkratce:
- Dvouválcový design 760cc
- Provozní tlak až do výše 12,5 baru
- Vodou chlazená hlava válce
- Pneumaticky ovládaná spojka
Nákladově efektivní a udržitelná: EconX® TRAILER EBS4
Elektronický brzdový systém pro návěsy (TEBS) kombinuje elektronickou ovládací jednotku, senzorovou technologii a pneumatické ovládání v kompaktním brzdovém modulu. Nyní je modulátor dostupný v EconX verzi TEBS4 pro nezávislý aftermarket.
Knorr-Bremse TEBS4 byla uvedena na trh v roce 2002. Od té doby bylo více než 200.000 jednotek TEBS4 dodáno na trh. Ačkoliv většina návěsů vybavených TEBS4 jednotkou má již svá „nejlepší léta“ za sebou, stále ale také mají pár dobrých a rušných let ještě před sebou. Knorr-Bremse nyní nabízí ideální řešení pro ekonomické opravy starších návěsů s omezenou předpokládanou délkou životnosti – EconX TEBS4. Využívání EconX produktů k opravám vozidel v „nejlepších letech“ není pouze ekonomicky efektivní, ale také udržitelné. Výroba EconX produktů šetří zdroje, spotřebovává výrazně méně energie než produkce srovnatelných nových produktů a v souvislosti s tím generuje nižší emise. Využití renovovaných dílů pro výrobu EconX TEBS4 modulátoru např. znamená redukci emisí rovnající se 29,2 kg CO2.
EconX TEBS4 – nyní dostupný pro nezávislý aftermarket
- Ideální řešení pro ekonomické opravy starších vozidel
- Udržitelný díky použití renovovaných komponent
- Originální renovace provedená OE výrobcem
Obchodním partnerem a distributorem produktů z portfolia společnosti KNORR BREMSE je na českém i slovenském trhu společnost E.M.T. spol. s r.o., působící v oblasti náhradních dílů pro nákladní vozy více než 23 let.
Komentáře