Návěsy Kögel Cargo Coil a Cargo Coil Rail nové generace

, 2 května 2018, 11:54

Návěsy Kögel Cargo Coil a Cargo Coil Rail podstoupily jako první varianty z portfolia valníkových návěsů Kögel generační obměnu na design NOVUM a jsou okamžitě k objednání. 

Aktualizace NOVUM se objevuje na prvních valníkových návěsech Kögel
Kögel Cargo Coil generace NOVUM

Návěsy pro přepravu cívek a dělené pásové oceli jsou tak nyní vybaveny i optimalizovaným profilem vnějšího rámu a vylepšenou konstrukcí, která je charakteristická pro návěsy generace NOVUM. Nové návěsy Cargo Coil mají navíc až o 150 kilogramů nižší vlastní hmotnost než předcházející generace. Návěs Cargo Coil má v základní výbavě vlastní hmotnost přibližně od 6.650 kilogramů a návěs Cargo Coil Rail přibližně od 6.900 kg.

NOVUM – nová generace vozidel Kögel Trailer

Návěsy Cargo Coil a Cargo Coil Rail generace NOVUM disponují stabilním svařovaným rámem odolným proti zkroucení, se zasunutými příčnými nosníky pro vysoké užitné a bodové zatížení. V prohlubni na svitky, která má v sériovém provedení délku 7.200 milimetrů, se přepravují cívky a dělená pásová ocel o průměru 900 až 2 100 milimetrů s maximálním rovnoměrným zatížením 30 tun na jeden a půl metru. Pro zajištění nákladu jsou sériově rozmístěny v prohlubni pro svitky dva páry kapes na sloupky – jeden pár kapes na sloupek na přední části korby a jeden pár ve vzdálenosti asi 2.050 milimetrů pro uchycení trubek čtvercového průřezu. Volitelně lze dodat v prohlubni pro svitky pět nebo osm párů kapes na sloupky. Můžete si zvolit i osm párů kapes na sloupek ve vnějším rámu.

Navíc lze nainstalovat dva nebo čtyři kusy kapes na sloupek namísto čelní stěny. Nový užší, ale silnější koncový plech na zádi návěsu přináší lepší stabilitu, stejně jako nová konzola propojovacích zásuvek na přední stěně, která odvádí síly přes podélné nosníky do rámu. Nový profil vnějšího rámu významně zlepšuje dostupnost vázacích bodů Vario-Fix, takže je možné zajištění nákladu ve vnějším děrovaném ocelovém rámu Vario-Fix při zatažené plachtě, i ve spojení s volitelně použitelnými bočnicemi.

V případě popruhů s ostrými háky musejí být bočnice pro zaháknutí otevřené. V případě popruhů s plochými háky je možné zaháknutí i se zavřenými bočnicemi. Sériové obsažených 13 párů vázacích třmenů je nově opatřeno bočními háky pro jednodušší manipulaci a disponuje tažnou silou 2.500 kilogramů, resp. 4.000 kilogramů. Díky uchopovacím hranám integrovaným v rámu, plachtové ochraně proti čelistem chapače z aramidové tkaniny a speciálním osám ve výbavě Rail lze návěsy Cargo Coil Rail naložit i na železnici. Návěs je přitom dimenzován pro flexibilní nakládku na nejběžnější kapsové železniční vozy.

 

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!