Mezinárodní logistický provider DACHSER zveřejnil výsledky hodnocení kvality svých poboček – DACHSER Quality Awards. České pobočky společnosti DACHSER se v tomto interním žebříčku dlouhodobě umísťují na předních místech a svoje čelní pozice potvrdily i letos.
DACHSER již před 21 lety zavedl interní hodnocení kvality všech poboček evropské pozemní logistiky – DACHSER Quality Awards.
Každý rok tak DACHSER sestavuje vlastní žebříček těch nejlepších poboček v Evropě. Hodnotí se nejen výkon logistických služeb, ale také organizace poskytovaných služeb a s ní spojené procesy, se kterými přichází do kontaktu zákazníci společnosti. Žebříček DACHSER Quality Awards posuzuje každou pobočku v oblastech Logistický výkon, Zákaznický servis, Korporátní design a Administrativa, přičemž každá z těchto oblastí má přidělenou jinou váhu pro vypočítání finálního hodnocení.
V posuzování kvality svých služeb DACHSER stále více uplatňuje holistický přístup. Své místo v hodnocení mají proto nejen kvalita doručení či vyzvednutí zásilek, ale například i průzkum spokojenosti zákazníků, mystery shopping nebo chování řidičů a vzhled a čistota vozového parku. Zvláštní místo zaujímá i kritérium nazvané EDI rate, které hodnotí počet zákazníků, se kterými je pobočka datově propojená přes EDI (Electronic Data Interchange). Propojení přes EDI umožňuje reagovat rychleji a pružněji na požadavky zákazníků, proto je oprávněně jedním z hodnotících parametrů kvality.
DACHSER Quality Awards se udělují ve dvou kategoriích podle velikosti poboček. Letos získaly pomyslné stříbrné medaile české pobočky v obou kategoriích. DACHSER Kladno skončil druhý v konkurenci všech velkých poboček v Evropě, DACHSER České Budějovice obsadil druhou příčku v kategorii menších poboček.
Grammar Nazi, 22 září 2022, 9:53 0 0
Autor textu MoK by si měl zopakovat shodu podnětu s přísudkem
Odpověď
Redakce, 22 září 2022, 10:21 0 0
Děkujeme za upozornění na chybu v textu.
Odpověď