Nově spuštěná kampaň „Mobilita zdokonalená německou technologií“ se opírá o dlouholeté soustředění na bezpečnost. Bude kombinována se strategií Vision Zero.
Při zpětném ohlédnutí za šampionátem UEFA EURO 2016TM může být společnost Continental spokojená. Má za sebou 21 let úspěšného oficiálního sponzorství šesti nejpopulárnějších světových turnajů – mistrovství světa FIFA 2006, 2010 a 2014 a UEFA EURO 2008, 2012 a 2016 – a v neposlední řadě Ligy mistrů UEFA v letech 1995 až 2000. Sponzorování fotbalových událostí se ukázalo jako velice efektivní způsob zviditelnění výrobce prémiových pneumatik Continental na většině evropských trhů.
„Jsme potěšeni dlouhodobým pozitivním vlivem sponzoringu profesionálních fotbalových událostí. Tímto způsobem se nám podařilo dobře odlišit od většiny našich konkurentů, kteří na konci 90. let sázeli převážně na podporu motoristických sportů. Díky našemu přístupu se značka Continental výrazně zapsala do povědomí na všech hlavních evropských trzích,“ říká Nikolai Setzer, člen výkonné rady společnosti Continental AG zodpovědný za firemní nákupy a divizi pneumatik čtvrtého největšího výrobce pneumatik na světě, jehož tržby přesahují 10 miliard eur. „Když se šampionát UEFA EURO 2016 chýlil ke konci, dosáhli jsme našich cílů týkajících se povědomí o značce, jež jsme si stanovili pro komunikační platformu, kterou fotbal představoval. Tento nárůst znamená, že naše značka může v Evropě přistoupit k dalším logickým strategickým krokům,“ dodává Setzer.
Mobilita zdokonalená německou technologií
„Naše nová cílová pozice se opírá o několik desetiletí soustředění na bezpečnost – snahu o dosažení co nejkratší brzdné dráhy – a z dlouhodobého hlediska bude kombinována se strategií „Vision Zero“ – žádná zranění, smrtelné úrazy a nehody na silnicích. Společně s naší divizí Chassis & Safety budeme zdůrazňovat pozitivní vliv prémiových pneumatik na fungování asistenčních systémů řidiče, jako jsou ESC, AEB a ABS pro motocykly, který se snažíme každým dnem zvyšovat,“ vysvětluje Setzer. Vzhledem k těmto okolnostem bylo motto nové marketingové kampaně jasnou volbou – „Mobilita zdokonalená německou technologií“.
„Jsme přesvědčeni, že se jedná o logické směřování společnosti Continental, protože žádný jiný výrobce pneumatik či dodavatel z automobilového průmyslu nedisponuje touto jedinečnou kombinací technologie pro výrobu pneumatik a kompetencí v oblasti automobilového průmyslu. To jsou i důvody, proč se naše prémiová značka Continental stala synonymem maximální bezpečnosti na silnicích a proč tuto pozici chceme i v budoucnu posilovat. V nadcházející době bude německá odbornost v oblasti technologií pro výrobu pneumatik a vývoj automobilů středobodem nejen našeho každodenního vývoje, ale i našich marketingových aktivit.“
Nová evropská kampaň
„Při přípravě kampaně jsme se soustředili na to, aby byla flexibilnější a působila moderním a živým dojmem. To je znát například v pestřejším výběru grafiky, kterou používáme k ilustraci různých témat. Tento krok nám pomáhá jasně se odlišit od konkurence na trhu s náhradní výbavou,“ popisuje Silke Gliemann, jenž společně se svým týmem zodpovídá za marketingovou komunikaci v Evropě, na Středním východě a v Africe (EMEA). V budoucnu se tak budeme moci setkat s řadou scénářů v různých variantách posilujících důvěru zákazníků v řešení na podporu mobility společnosti Continental. Nová kampaň byla navržena ve spolupráci se společností Serviceplan Campaign International GmbH & Co. KG se sídlem v Hamburku a bude postupně zaváděna v celé Evropě. Výrobu televizních spotů zajišťovala společnost Markenfilm GmbH & Co. KG rovněž se sídlem v Hamburku.
Komentáře