Jako součást iniciativy „Die Wirtschaftsmacher“ zaměřuje firma Kögel rozsáhlou kampaní pozornost na hospodářské odvětví logistiky jako celku. Kampaň, která má poprvé v historii přiblížit logistiku, její náplň a různorodé činnosti zejména čerstvým absolventům škol a zájemcům o práci, bude zahájena v roce 2019.
Myšlenka kampaně vznikla v tématickém okruhu „Image logistiky“ BVL (Bundesvereinigung Logistik e.V.). Konkrétní plány pro kampaň připravily specializované agentury. Finance na rozjezd poskytlo sdružení BVL.
Kampaň „Logistikhelden“, jejímž cílem je zviditelnění a zlepšení image tohoto hospodářského odvětví, má být v celé spolkové zemi zahájena v polovině roku 2019. Je zaměřena především na ty, kdo právě zahajují svoji profesní dráhu, a na všechny, kdo hledají práci. Jejím cílem je zlepšit v očích veřejnosti pověst třetího největšího hospodářského odvětví v zemi.
Účastníky akce budou svazy, spolky, média a firmy s blízkým vztahem k logistice, které se společně postarají o velkou míru pozornosti. V nově založené iniciativě „Die Wirtschaftsmacher“, která je spouštěčem kampaně, spojila své síly zájmová sdružení, poskytovatelé logistických služeb, zástupci průmyslu a obchodu, aby společně lépe dosáhli větší viditelnosti a napomohli rozšíření povědomí o tomto oboru činnosti.
To přesvědčilo i Petru Adrianowytsch, jednatelku firmy Kögel. „Záměr iniciativy „Die Wirtschaftsmacher“ nás ihned oslovil, protože naše odvětví se musí naléhavě vypořádat s nedostatkem dorostu a kvalifikovaných pracovníků, zejména řidičů z povolání. „Logistikhelden“ dodají hospodářskému odvětví tvář, upoutají tím zájemce v oboru i mimo něj a navíc se postarají o to, aby četné logistické profese znovu získaly takový respekt, jaký si zaslouží.“
Srdcem kampaně jsou „Logistikhelden“, představitelé výkonnosti a profesionality z nejrůznějších oborů logistických činností. Jsou to lidé z praxe, z různých firem, kteří všem ostatním přiblíží napínavé okamžiky z běžných pracovních dnů. Na plakátech, v inzerátech, na internetu, sledovaných sociálních médiích a videoportálech tito „Logistikhelden“ zveřejní „silná fakta“, například počet kilometrů, který absolvuje profesionální řidič za rok, nebo množství balíků dodaných v rámci humanitární logistiky. Tato jasná sdělení doplněná o vizuální podněty a zvýrazněná barevně vyvolávají silný efekt uznání.
Firma Kögel jako účastník iniciativy „Die Wirtschaftsmacher“ kampaň „Logistikhelden“ podporuje především proto, aby se zlepšila image odvětví, vzrostla atraktivnost pro budoucí i současné zaměstnance a zvýšil se význam logistiky pro německé hospodářství.
Komentáře