Společnost ZF nahradila u automatizovaných manuálních převodovek (AMT) užitkových vozidel běžné vidlicové ovládání spojky pneumatickým vypínacím válcem ConAct, což umožnilo eliminovat všechna mechanická a hydraulická spojení. Po jeho výměně je však nutné ho zkalibrovat. Jak to správně provést, poradí firma ZF Aftermarket.
Nezávisle na výrobci vozidla musí být vysouvací zařízení ConAct po montáži kalibrováno vhodným diagnostickým přístrojem. Vždy dodržujte údaje výrobce vozidla.
Nebude-li vysouvací zařízení ConAct (3) po montáži kalibrováno, může dojít k následujícím chybám:
- chybové hlášení na displeji
- spojka při rozjezdu škube
- s vozidlem lze při zatížení špatně manévrovat
Není-li možné vysouvací zařízení ConAct (3) kalibrovat, může to mít následující příčinu:
- zásoba stlačeného vzduchu vozidla není dostatečná
- stlačený vzduch ve vysouvacím systému je příliš nízký: Ucpaný hrubý (1) nebo jemný vzduchový filtr (2) – vzduchový filtr lze objednat samostatně: katalogové číslo 0073.298.076
- software vozidla: Verze není aktuální
Komentáře