Jak správně kalibrovat spojkový vypínací válec ConAct značky Sachs

16 července 2025, 13:08

Společnost ZF nahradila u automatizovaných manuálních převodovek (AMT) užitkových vozidel běžné vidlicové ovládání spojky pneumatickým vypínacím válcem ConAct, což umožnilo eliminovat všechna mechanická a hydraulická spojení. Po jeho výměně je však nutné ho zkalibrovat. Jak to správně provést, poradí firma ZF Aftermarket.

ZF ConAct

Nezávisle na výrobci vozidla musí být vysouvací zařízení ConAct po montáži kalibrováno vhodným diagnostickým přístrojem. Vždy dodržujte údaje výrobce vozidla.

ZF ConAct

Nebude-li vysouvací zařízení ConAct (3) po montáži kalibrováno, může dojít k následujícím chybám:

  • chybové hlášení na displeji
  • spojka při rozjezdu škube
  • s vozidlem lze při zatížení špatně manévrovat

Není-li možné vysouvací zařízení ConAct (3) kalibrovat, může to mít následující příčinu:

  • zásoba stlačeného vzduchu vozidla není dostatečná
  • stlačený vzduch ve vysouvacím systému je příliš nízký: Ucpaný hrubý (1) nebo jemný vzduchový filtr (2) – vzduchový filtr lze objednat samostatně: katalogové číslo 0073.298.076
  • software vozidla: Verze není aktuální

Schéma postupu kalibrace vysouvacího zařízení ConAct

ZF ConAct

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!