Nákladním pneumatikám Bestdrive věnuje už desítky let. Během let praxe získali mechanici servisní sítě BestDrive nejen bohaté zkušenosti s nákladními plášti mnoha značek, ale hlavně s nejlepším způsobem jejich použití a montáže. A to vše se promítá i do nabízených služeb – zejména komplexního pneuhospodářství, které ocení především flotily nákladních automobilů.
„Pneuhospodářství je komplexní služba, která má v podání servisní sítě BestDrive jednoduchý cíl: optimalizaci a úsporu provozních nákladů spojených s pneumatikami. Podstatou naší služby je pravidelná komplexní péče o pneumatiky celého vozového parku“, vysvětluje Petr Zapletal, CVT fleet manager sítě BestDrive.
Díky službě pneuhospodářství servisní síť BestDrive nejen dodává pneumatiky a pneuservisní služby, ale hlavně o ně pečuje a analyzuje jejich využívání. Tak, aby bylo co nejefektivnější. A to znamená práci s celou řadou dat, které informují o tom, jak na tom pneumatiky jsou. „Ještě nikdy nebyla analýza získaných dat tak přesná a komfortní, jako v posledních letech, kdy se ke zpracování používá speciální software FleetFox. Ten zajistí zákazníkovi snadnější plánování nákladů a rozpočtů spojených s pneumatikami, určí maximální využitelnost pneumatik a zaručí bezpečnost na cestách“, dodává Petr Zapletal.
„Software FleetFox je vytvořený speciálně pro potřeby koncernu Continental a jeho servisních sítí. V BestDrive jej využíváme už téměř 5 let. Zákazníci nemusí mít obavu, že bychom pracovali se „zastaralým“ softwarem. Naopak, neustále jej aktualizujeme a zdokonalujeme – tak, aby odpovídal trendům v oblasti nákladních pneumatik, požadavkům servisů, ale i zákazníků“, říká Petr Zapletal.
Do systému FleetFox se kromě autorizovaných uživatelů servisní sítě BestDrive dostane i zákazník. Přes webové rozhraní si může zjistit řadu informací.
Aby systém FleetFox fungoval, musí obsahovat kvalitní data. Základní informace se získávají při vstupní kontrole vozového parku – první fleet check obvykle probíhá přímo v depu u zákazníka. Po první kontrole se zpracují výstupy a pak se odprezentuj zákazníkovi aktuální stav pneuhospodářství vozového parku a doporučí se potřebné kroky, které povedou k optimalizaci a zlepšení situace.
Komentáře