V souvislosti s růstem cílových emisních limitů vyžadují zákazníci nízkou spotřebu a delší servisní intervaly. Vstřikovače vznětových motorů jsou tedy stále sofistikovanější. Náročné standardy a úzké výrobní tolerance, které to vyžaduje, nutně znamenají, že spolehlivé náhradní díly mohou být drahé a se stárnutím vozidla může tato cena být ve srovnání s cenou vozidla neúměrně vysoká.
V souvislosti s růstem cílových emisních limitů vyžadují zákazníci nízkou spotřebu a delší servisní intervaly. Vstřikovače vznětových motorů jsou tedy stále sofistikovanější. Náročné standardy a úzké výrobní tolerance, které to vyžaduje, nutně znamenají, že spolehlivé náhradní díly mohou být drahé a se stárnutím vozidla může tato cena být ve srovnání s cenou vozidla neúměrně vysoká.
Společnost Delphi, největší dodavatel originálních dílů pro systémy vstřikování paliva vznětových motorů, chce každému majiteli vozidla poskytnout to správné řešení. Proto nyní při opravě opotřebených vstřikovačů nabízí tři volby: výměnu za nové, nebo renovované, nebo za vstřikovače opravené v autorizované opravně.
Palivové systémy vyvinuté a vyrobené společností Delphi jsou součástí mnoha nejpopulárnějších světových vozidel, od malých rodinných automobilů až po velké nákladní automobily a autobusy. Když bude nutné vyměnit vstřikovač, bude rozhodnutí, který produkt zvolit a kolik za něj utratit, záviset na stáří a ceně vozidla. Společnost Delphi věří, že tím, že mechanikům nabídne řadu možností výběru, může vlastníkům starších vozidel pomoci vyhnout se neautorizovaným opravám, které mohou ohrozit životnost, emise, výkon a ekonomičnost vozidla.
Nové a renovované vstřikovače jsou vyráběny v závodech společnosti Delphi podle přísných OE standardů a návody na opravu jsou k dispozici v síti autorizovaných opraven společnosti. Všechny tři volby používají originální díly Delphi a dodržují výrobní standardy.
S cílem doplnit volbu nových a opravených vstřikovačů uvedla společnost Delphi v reakci na požadavky zákazníků řadu renovovaných vstřikovačů, dostupných v řadě vybraných zemí po celé Evropě. Tato řada zahrnuje 46 typů Common Rail vstřikovačů pro osobní automobily a lehká užitková vozidla, které pokrývají oblíbené aplikace vozidel, jako jsou Ford Mondeo a Transit, Mercedes C-class a Sprinter a Peugeot 306 a 407. Pro sektor nákladních automobilů a autobusů bylo uvedeno dodatečných 21 typů renovovaných vstřikovačů, které pokrývají oblíbené aplikace od společností Volvo, Renault, Mercedes a DAF. Montáž probíhá dle OE postupů a jsou používány originální náhradní díly, ale znovupoužití tělesa vstřikovače a implementace pokročilých výrobních postupů pomáhají snižovat náklady. To ve výsledku znamená vysoce kvalitní produkty za dostupnou cenu.
Společnost Delphi také rozšířila počet typů vstřikovačů, které mohou být opravovány v síti autorizovaných opraven vznětových motorů Delphi (Delphi Diesel Centres, DDC) tak, že zahrnují elektronické vstřikovací jednotky pro nákladní automobily a autobusy Hyundai a také vstřikovače Smart Injectors pro nákladní vozy Kenworth a Peterbilt společnosti PACCAR. Aby společnost Delphi umožnila kvalitní opravy a testování vstřikovačů na úrovni OE, poskytuje opravnám DDC i dodatečné zařízení Hartridge, detailní testovací postupy a originální náhradní díly.
Jen autorizované opravny Delphi Diesel Centre mají přístup k OE náhradním dílům, návodům a testovacímu zařízení, schváleným společností Delphi, ke školení a speciálním nástrojům, které zaručují nejvyšší kvalitu oprav. Bez těchto náležitostí a bez schopnosti ověřovat a kodifikovat nové instrukce pro EU může neautorizovaný produkt způsobovat vysokou spotřebu paliva, nízký výkon a vznik dalších problémů, jako jsou kontaminace DPF a riziko porušování emisních předpisů.
Komentáře