Společnost Cojali uvolnila novou verzi diagnostického softwaru Jaltest číslo 24.3, která přináší aktualizace v diagnostických nástrojích pro nákladní vozidla a autobusy. Tato nejnovější verze se zaměřuje především na vylepšení funkcí Knorr-Bremse Diagnostics.
Diagnostické funkce
- optimalizované zobrazení tabulek v diagnostických zprávách
- opraveno několik specifických technických chyb, včetně kalibrace ECAS CAN2-ASM u modelů IVECO MY2019
- vylepšeno připojení pro systémy výroby stlačeného vzduchu SCANIA APS2
- upraveny kalibrace VGT systémů CUMMINS
Rozšíření funkcí pro přívěsy KNORR-BREMSE
iTEBS X
- aktualizace na nejnovější verzi SOP+1 M1
- vyřešeny problémy s připojením v systému TEBS Gen2.x
- opraveny konfigurace TPMS R141
- oprava problémů s konfigurací TPMS R141
- oprava chyby při načítání testu iLvl v EOLT
- oprava chyby při načítání testu úniku v EOLT a přidání měření
- zkrácen čas procesu aktualizace
- rozšířena kompatibilní matrice
TEBS G2.x
- aktualizace na nejnovější verzi softwaru Paris
- opraveny chyby testování WSS a EOLT
- vyřešeny neočekávané softwarové chyby při zobrazování informací o zatížení u některých variant
- oprava problému s dokončením EOLT u jednotek nepodporujících parametr SP_EXTENDED pro RTR testy
- oprava problému se čtením tlaku P2 během WSS testů v EOLT
Systémy v nákladních vozech a autobusech
- rozšířené pokrytí pro výměnu modulů EAC1, EAC2.1 a EAC 2.5
- vylepšení procesu výměny modulů EAC1, včetně integrace zálohy do procesu
- úpravy funkce resetování pro vzduchovou kazetu v systému iAPU
- úpravy zobrazení chybového kódu a měření v systémech EBS 5.x
- vylepšení v ECU výměně pro systémy EBS 5 (na SAE J1587)
- vylepšené připojení a funkcionalita pro systémy ELC5.
Komentáře