Diagnostické řešení Jaltest v portfoliu firmy Penax

30 dubna 2024, 11:07

Společnost Penax rozšiřuje své portfolio o nové diagnostické řešení Jaltest od španělské firmy Cojali. Toto partnerství přichází v důsledku nedávného kroku společnosti Knorr-Bremse, která získala většinový podíl ve společnosti Cojali a rozhodla se integrovat svá diagnostická řešení pod jednu střechu, což znamená ukončení vývoje vlastního diagnostického softwaru a přechod na platformu Jaltest.

Integrace Knorr-Bremse do technologií Jaltest

Jaltest diagnostikaV rámci této strategické změny společnost Knorr-Bremse oznámila, že všechny její existující softwarové balíčky pro diagnostiku nákladních vozidel a přívěsů (NEO a ECUtalk®) budou migrovány na unifikovaný softwarový balíček Knorr-Bremse Diagnostics. Tento software, který je založen na uživatelském rozhraní a pracovních postupech Jaltest od Cojali, nabídne exkluzivní diagnostické funkce a technický obsah specifický pro systémy Knorr-Bremse.

Pro zákazníky Penax to znamená přístup k nejmodernějším diagnostickým technologiím a integrovanému řešení. Kompletní diagnostické řešení Jaltest, nejen pro platformu Knorr-Bremse, je již nyní dostupné a můžete jej u firmy objednat. Dostupný je jak speciální zvýhodněný balíček pro migraci z Knorr-Bremse NEO Green na Jaltest, tak kompletní řešení Jaltest pro užitková vozidla. Kromě toho je možné objednat řešení i pro zemědělské, off-highway, i stavební stroje, a dokonce i pro lodě. Jaltest ale nejsou jen diagnostická řešení, jedná se o kompletní vybavení dílen, jako jsou kalibrační zařízení pro ADAS, čistící zařízení pro AdBlue soustavy, napájecí zdroje, nářadí pro senzory NOx a další.

Závazek k inovaci a podpoře

Knorr-Bremse spolupracuje se společností Cojali na vývoji nejnovější generace systému EBS pro přívěsy a návěsy – iTEBS X. Tento systém využívá nejmodernější technologie a je optimalizován pro nové platformy přívěsů a návěsů. Pro plný přístup k diagnostice těchto systémů bude vyžadována licence Knorr-Bremse Diagnostics a hardware Jaltest Link.

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!