Společnost IVECO představila novou řadu vozidel

22 listopadu 2023, 13:53

Na tiskové konferenci představila společnost IVECO svou novou řadu vozidel IVECO Way, která si zakládá na vyšší účinnosti a hospodárnosti. Byla vyvinuta s řadou nových a komfortnějších prvků. Zaměřuje se také na účinný motor xCursor 13, vylepšenou aerodynamiku a moderní jízdní systém založený na 3D mapě a určování polohy pomocí GPS.

Vůz Iveco

Novinky v řadě IVECO Way

  • Nový motor xCursor 13 spolu s vylepšenou aerodynamikou vozidla, pohonnou jednotkou s automatizovanou převodovkou HiTronix a druhou generací prediktivního jízdního systému HiCruise přináší až 10% úsporu paliva.
  • Služby zvyšující efektivitu a nabídka pokročilého sledování zákaznickým centrem Uptime přinášejí výrazné snížení celkových nákladů na vlastnictví a provoz a potenciál snížení spotřeby paliva o další 4 %.
  • Zcela nový, kompletně přepracovaný interiér kabiny byl vyvinut s ohledem na řidiče a nabízí vylepšenou ergonomii pro zajištění bezpečnosti.
  • Plně digitální kokpit s TFT přístrojovou deskou, novým multimediálním systémem Infotainment a kamerami nahrazujícími zpětná zrcátka.
  • Pokročilé asistenční systémy pro řidiče (ADAS) úrovně 2 zvyšují bezpečnost a komfort.
  • Nová výbava na přání zahrnuje Mirrorcams – kamerový systém, který nahrazuje hlavní a širokoúhlá zpětná zrcátka a nabízí řidiči lepší výhled. Kamery navíc snižují aerodynamický odpor zmenšením čelní plochy, což vede ke snížení spotřeby paliva až o 1,5 % ve srovnání se standardními zrcátky.

Extra výkon pro úkoly udržitelné dopravy

Nová vozidla IVECO S-Way a X-Way nabízejí vyšší hospodárnost a lepší výkon i ve verzi poháněné zemním plynem – motor xCursor 13 NG dosahuje maximálního výkonu 500 k a točivého momentu 2 200 Nm – při současném snížení spotřeby paliva až o 11 %. Vysoký výkon je kombinován s ekologickými výhodami zemního plynu, který může pomoci výrazně snížit emise CO2 až o 95 %. Vozové parky hledají řešení, jak snížit svůj dopad na životní prostředí, a model IVECO S-Way s pohonem na zemní plyn je projektem, který je nabízí.

Nový systém řízení

Systém prediktivní jízdy HiCruise II. generace, který využívá 3D mapy a GPS polohu, rozpoznává kromě profilu vozovky také zatáčky a kruhové objezdy. Jízdní režim Eco byl optimalizován pomocí strategie řazení, dostupnosti točivého momentu nebo funkce EcoRoll. Hmotnost motoru byla snížena o 10 % – tento model je dokonce lehčí než dříve používaný model Cursor 11. Standardní životnost se nyní odhaduje až na 1,6 milionu kilometrů, což je o 33 % více než u předchozího modelu. Nová výkonná motorová brzda pracuje o 30 % účinněji a může nahradit hydraulický retardér pro většinu typů přepravních úloh. To znamená ještě větší výhody z hlediska nákladů, hmotnosti a spotřeby paliva. Na druhou stranu je motor spojen s nápravou Meritor 17xHE s delšími převodovými poměry, což umožňuje využít vysoký točivý moment motoru a modernizovanou 12stupňovou převodovku ZF TRAXON 2. generace. Nová převodovka nabízí několik vylepšení, například asistované řazení při brzdění motorem a asistent zpátečky, který při zastavení zařadí zpátečku.

Interiér Iveco

IVECO inovuje celou řadu produktů a služeb

Tématem bylo „BE THE CHANGE“, kterým IVECO vybízí k soustředěnému úsilí o změnu, aby bylo možné čelit výzvám budoucnosti. Poprvé ve své historii společnost IVECO obnovuje celou řadu svých produktů a služeb s dosud největší investicí ve výši 1 miliardy eur.

Nejnovější, víceenergetická řada využívající široký výběr typů pohonu poskytuje komplexní řešení mobility. Je to výsledek strategie společnosti IVECO zaměřené na změny založené na čtyřech pilířích: produktivita podnikání, udržitelnost, zkušenosti řidičů, služby konektivity.

Nové logo IVECO – symbol změny

IVECO začíná novou kapitolu své historie – vyvrcholení cesty, která začala téměř před 50 lety. Nová identita značky ilustruje, jak IVECO pracuje na budoucnosti s ohledem na rychle se měnící moderní společnost, zdůrazňuje silné spojení se silnými kořeny a předznamenává další vývoj produktů a služeb v nadcházejících letech.

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!