PENAX: Rozšíření “Wheelend” portfólia

30 listopadu 2022, 13:43

V rámci rozšíření portfólia v segmentu ložisek společnost Knorr-Bremse TruckServices nyní vstupuje na trhu náhradních dílů do strategického partnerství s Fersa Bearings, evropským výrobcem komponentů pro hnací ústrojí, na kterého se spoléhají přední světoví výrobci OE a Tier 1 dílů.

Jako součást Fersa Group, se společnost specializuje na komerční aplikace v automobilové dopravě. Fersa Bearings dodává řešení pro opravy vysoce efektivních diferenciálů a automatických převodovek, stejně tak jako vysokovýkonná ložiska pro komerční vozidla.

Nyní firma PENAX nabízí kompletní sortiment náhradních “Wheelend” dílů. Řada pro nákladní vozy, autobusy a návěsy nezahrnuje pouze kuželová ložiska (TRB), ale také “kolové” ložiskové sady (KWT), kompaktní ložiskové jednotky (CWT), “kolové” ložiskové jednotky (HWT) a také náboje kol s integrovanými ložisky. Toto zahrnuje rovněž i odpovídající nástroje pro servisy.

Novinky od Knorr-bremse v nabídce PENAX

V nabídce naleznete:

Přednastavený náboj – Inteligentní řešení

Přednastavené náboje kombinují náboje vyvinuté společností Fersa s vhodným ložiskem kola.

  • předejte poruchám montáže a zajistěte optimální utěsnění
  • instalace jednotlivého dílu
  • snížený počet potřebných nástrojů
  • výrobní proces splňuje nejvyšší standardy kvality

Kompaktní ložiskový kit: Kit Wheel Truck (KWT) – patentované vysoce přesné ložiskové sady

Kompaktní ložiskové sady jsou pokročilým náhradním řešením, sestávajícím ze dvou přednastavených ložisek. Sady jsou již namazané kvalitním mazacím tukem. Tyto produkty obsahují patentované Fersa řešení, k zajištění efektivní montáže ložisek a těsnění, které zajišťuje použití správného utahovacího momentu během montáže a správné usazení ložisek v náboji.

Ložiskové jednotky: Hub Wheel Truck (HWT) – kompaktní a bezúdržbový design

“Heavy-Duty” HUB Wheel Truck (HWT) ložiska jsou přednastavené jednotky, tvořené dvěma vnitřními prstenci uloženými v jednom vnějším prstenci. Díky vysoké axiální přesnosti, kompaktnímu a bezúdržbovému designu, a také vysoce kvalitnímu mazivu, poskytují optimální výkon při extrémně vysokém zatížení.

“Kolové” ložiskové jednotky: Compact Wheel Truck (CWT) – ideální bezúdržbové řešení

Kompaktní “kolová” ložiska pro nákladní vozy jsou integrovány přímo do náboje. Tyto ložiskové jednotky jsou sestaveny z perfektně zarovnaných, nalubrikovaných a přednastavených ložisek. Jsou lubrikovány mazacím tukem pro zvýšení jejich výkonu v těch nejtěžších podmínkách.

Kuželová válečková ložiska (TRB) – navržena pro velmi vysoká zatížení

Ložiska jsou složena z vnitřního a vnějšího kroužku a kuželových valivých segmentů. Tento typ ložisek odolá i kombinovanému radiálnímu a axiálnímu zatížení. Navíc, jejich design zabraňuje tomu, aby se valivé segmenty dostaly mimo dráhu vnitřního a vnějšího kroužku.

Speciální nářadí

Nástroje pro mechaniky a servisy sloužící k montáži a demontáži. Speciálně navržené pro každou aplikaci a pro každý produkt. Zajišťují přesnost, bezpečnost a efektivitu při výměně všech typů ložisek.

Univerzální lisovací kit

  • víceúčelový (Volvo, DAF)
  • pro montáž a demontáž ložisek slisováním

Hydraulický “Extraktor” – pro všechny typy nábojů

Lisovací nástroj SCANIA – pro montáž a demontáž přední nápravy

Lisovací nástroj MERCEDES-BENZ – pro demontáž přední nápravy

Lisovací nástroj MERCEDES-BENZ – pro montáž přední nápravy

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!