Cummins dokončil převzetí společnosti Meritor

10 srpna 2022, 15:42

Společnost Cummins oznámila, že dokončila akvizici společnosti Meritor, globálního dodavatele řešení pro pohonné a brzdové systémy užitkových vozidel, včetně elektrických.

Cummins dokončil převzetí společnosti Meritor

Spojení společností Cummins a Meritor, jejich lidí a produktů v oblasti náprav a brzdových systémů může společnosti zajistit pozici předního dodavatele integrovaných řešení hnacích ústrojí pro spalovací i elektrická vozidla.

S rostoucí poptávkou po bezemisních řešeních bude ePowertrains klíčovým integračním bodem pro hybridní a elektrické pohonné jednotky, což bude patrné také na balení. Společnost Cummins hodlá zákazníkům po celém světě dodávat špičková bezemisní řešení, urychlit investice společnosti Meritor do elektrifikace a integrovat vývoj do své divize New Power. Pro firmu zůstává i nadále důležitý také aftermarket.

„Jsme rádi, že můžeme přivítat zaměstnance společnosti Meritor v našich řadách,” řekla Jennifer Rumseyová, prezidentka a výkonná ředitelka společnosti Cummins. „Společně můžeme pracovat rychleji a snadněji na vývoji nákladově efektivních dekarbonizovaných pohonů, které jsou lepší pro lidi i planetu.”

„Společnost Cummins může vzhledem k naší prodejní a servisní síti a vztahům se zákazníky po celém světě pomoci rozvíjet hlavní činnost společnosti Meritor. Tato akvizice nám zajistí lepší pozici pro budoucí investice během technologické transformace v našem odvětví. Nadále se zaměřujeme na Cíl nula, strategii naší společnosti pro dosažení nulových emisí. Tato akvizice je důležitým krokem v realizaci naší strategie,” dodal Tom Linebarger, výkonný předseda představenstva společnosti Cummins.

Společnost Cummins financovala akvizici, jejíž celková hodnota včetně převzatého dluhu a po odečtení získané hotovosti činila přibližně 3,7 miliardy USD, kombinací hotovosti v rozvaze společnosti Cummins, komerčních cenných papírů a zadlužení. Společnost je i nadále odhodlána udržet si svůj silný úvěrový rating.

Author: MaK
Journalist at TruckFocus.cz

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!