Zelená síla DB Schenker: 1,5 milionu km najetých s elektromobily

, 1 července 2022, 10:08

DB Schenker přispívá k udržitelnosti dodavatelských řetězců a v evropské přepravní síti už jeho vozidla na elektrický pohon najela více než 1,5 milionu kilometrů. Do roku 2030 společnost plánuje zajišťovat svozy a doručování ve městech výhradně elektromobily.

DB Schenker v červnu v Berlíně uspořádal Sustainable Logistic Forum, na kterém vystoupil i spolkový ministr pro dopravu a digitalizaci Volker Wissing: „Abychom dosáhli cílů spojených se změnou klimatu, musíme dekarbonizovat sektor nákladní dopravy. Elektrické pohony již dokázaly svou sílu ve městech a při logistice „poslední míle“. Významně přispívají k udržitelnému snižování emisí z dopravy.“

DB Schenker již ve všech klíčových oblastech činnosti dosáhl znatelného pokroku směrem k lepší ochraně klimatu.

Na společném cíli posouvat bezemisní pozemní přepravy kupředu spolupracuje DB Schenker s řadou zasilatelů a spedičních společností.

„Investujeme do ekologických dodavatelských řetězců, ačkoliv náklady na ochranu klimatu jsou velmi vysoké. Náš apel směřuje k zákazníkům: Naše nabídka ekologických přeprav je zde, nyní nadešel čas, aby se zvýšila poptávka a také ochota za čisté přepravy zaplatit,“ prohlásil generální ředitel DB Schenker Jochen Thewes.

První elektricky poháněné nákladní vozidlo nasadil DB Schenker v Berlíně v roce 2017. Dnes čítá e-flotila v evropské přepravní síti 79 vozidel. Díky sériově vyráběným nákladním automobilům s elektrickým pohonem od všech významných výrobců je DB Schenker ve své sběrné síti schopen zajistit doručení bez emisí CO2 ve více než 60 lokalitách po celé Evropě. Ve 24 evropských městech se pro městskou logistiku používá také na 60 nákladních elektrokol.

Diskusní platformu Sustainable Logistic Forum zorganizoval DB Schenker u příležitosti 150. výročí od založení společnosti. Trhu tak opět vysílá signál, aby dále zintenzivnil společné úsilí o ekologická přepravní a logistická řešení.

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!