Novinky v nabídce Penax

23 února 2021, 12:22

Firma Penax, autorizovaný prodejce náhradních dílů značek Wabco, Knorr-Bremse a Haldex, představuje novinky ve svém sortimentu, a to renomované třmeny pro MAXX™22T značky Wabco a spojkový kompresor pro IVECO od Knorr-Bremse.

Novinky Penax

Renovované třmeny pro MAXX™22T

K dispozici jsou dvě nové varianty od Wabco Reman Solutions Brake Calipers. MAXX ™ 22T zlepšují poměr hmotnosti a výkonu pomocí jednopístkové technologie brzdění přípojných vozidel PAN™ od společnosti Wabco, která je považována za jednu z nejúspěšnějších vzduchových kotoučových brzd v oboru. Snížení hmotnosti až o 4 kg (−11 %) ve srovnání s předchozí generací brzd pro přípojná vozidla pomáhá snižovat spotřebu paliva a pomáhá tak chránit životní prostředí.

  • průkopník jednopístových technologií již od roku 1996
  • obousměrný samostav minimalizuje riziko přehřátí
  • spolehlivost díky jednopístkovému designu osvědčenému přímo na silnicích

Knorr-Bremse spojkový kompresor pro Iveco

Kompresory od Knorr-Bremse jsou instalovány ve všech typech užitkových vozidel, produkují stlačený vzduch pro brzdový systém a systém odpružení. Navíc k již existující řadě kompresorů, Knorr-Bremse v roce 2015 představilo spojkový kompresor pro Iveco aplikace, který je nyní dostupný pro nezávislý aftermarket.

Knorr-Bremse jako přední hráč na trhu kompresorů byl zároveň prvním výrobcem, který představil spojkový kompresor na evropském trhu. Na rozdíl od kompresorů využívajících konvenční technologii, spojkový kompresor předchází nečinným pracovním fázím.

Knorr-Bremse spojkový kompresor přináší následující výhody:

  • redukce CO2 emisí vozidla až o 2,5 tuny za rok
  • průměrné snížení spotřeby paliva až o 1.000 litrů paliva za rok u dálkových vozidel
  • omezení vzlínání oleje do brzdového systému
  • zvýšená životnost kompresoru

Ve zkratce

  • dvouválcový design 630cc
  • provozní tlak až do 12,5 baru
  • vodou chlazená hlava válců
  • pneumaticky ovládaná spojka

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!