Iveco představuje novou značku „IVECO ON“ pro oblast služeb a dopravních řešení

, 23 listopadu 2020, 14:56

Iveco zavedením názvu IVECO ON rozšiřuje nabídku služeb a dopravních řešení pro zákazníky, s cílem pomoci jim efektivně řídit a spravovat své vozové parky i celou podnikatelskou činnost a tím zvýšit jejich konkurenceschopnost, ziskovost a udržitelnost. 

IVECO ON

Díky IVECO ON jsou zákazníci neustále v kontaktu s odborníky Iveco, kteří jim tak mohou poskytovat relevantní odpovědi a pomoci jim udržet jejich vozidla co nejdéle v provozu a tím také zajistit nepřetržitý chod jejich podnikání. Název IVECO ON, tedy „IVECO v chodu,“ vyjadřuje jak je firma svým zákazníkům kdykoli k dispozici, jinými slovy řečeno, vždy připravená řešit jejich potřeby.

„IVECO ON otevírá svět služeb navržených a určených právě pro naše zákazníky,“ prohlásil Thomas Hilse, prezident značky IVECO. „Vytváří ekosystém integrovaných řešení, jejichž cílem je pomoci našim zákazníkům řídit jejich podnikání efektivněji, snadněji a výhodněji. Neustále vyvíjíme nové služby, abychom je podporovali inovativními způsoby. Nově připojené služby IVECO ON představují v oblasti péče o zákazníky dvojitý průlom. Nejprve promění vozidlo v platformu, jež komunikuje a přijímá data v reálném čase, a za druhé činí ze značky IVECO skutečného poradce pro zákazníky a řidiče. Měníme samotnou koncepci služeb, v jejímž rámci IVECO ON již dnes poskytuje dopravní služby zítřka.“

 IVECO ON je zastřešující název pro široké portfolio digitálních funkcí a služeb, zaměřených na zlepšení provozuschopnosti vozidel a efektivity a produktivity vozového parku při současném snižování celkových nákladů na vlastnictví a zajištění bezpečnosti a pohodlí řidiče. Služby nabízené pod značkou IVECO ON, které se neustále rozšiřují, jsou organizovány do pěti oblastí:

  • Vozové parky: Cílem je zajištění efektivní správy vozového parku prostřednictvím monitorování spotřeby paliva a činnosti řidičů, plánování pracovních úkolů, optimalizace tras a odesílání objednávek. Zahrnuje aplikaci IVECO Web Api, jež jednotlivým majitelům umožňuje díky flexibilní integraci dat řídit své vozové parky vybavené vozidly různých značek pomocí jediného nástroje.
  • Provozuschopnost vozidel: Účelem je udržet vozidlo na silnici v provozuschopném stavu, zamezit nepředvídaným poruchám a poskytovat náležitou silniční asistenci. Díky monitorování vozidla z řídícího centra lze poskytovat asistenci na dálku a rovněž zamezit neplánovaným zastávkám. Kromě toho je k dispozici služba IVECO Top Care, která poskytuje klíčovým zákazníkům přednostní přístup, který jím v případě potřeby plně náleží.
  • Péče: Oblast péče je zaměřena především na majitele, řidiče a veškerá vozidla na silnici, a to prostřednictvím systému monitorování a hlášení. Služba Smart Report poskytuje řidičům konkrétní tipy, jak zlepšit styl jízdy z hlediska optimalizace spotřeby paliva a celkového stavu vozidla. Řidiči nákladních vozidel mohou také využívat aplikaci Easy Way, která jim díky jednoduchému ovládání výrazně usnadní pobyt za volantem a zvýší jejich pohodlí.
  • Údržba a opravy: Cílem je poskytnout specializovanou asistenci s možností vytvoření servisních smluv zákazníkovi na míru. K dispozici je produkt „Elements,“ jenž nabízí balíčky služeb, které nejlépe odpovídají konkrétním potřebám zákazníků.
  • Díly: Tato oblast doplňuje nabídku IVECO ON o zajištění originálních dílů a příslušenství značky IVECO. Zákazníci mohou své vozidlo vybavit originálním příslušenstvím a zakoupit nové díly značky IVECO ze sortimentu produktových řad Genuine Parts, Reman a Nexpro.

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!