Společnost EUROPART získala po osmé ocenění „Nejlepší značka“

, 28 července 2020, 12:40

 Čtenáři odborných časopisů lastauto omnibus, trans aktuell a Fernfahrer zvolili po sedmé za sebou za předního prodejce dílů pro užitková vozidla a dílenské vybavení společnost EUROPART, čímž ji zaručili první místo a opětovně zdůraznili zvýšenou důležitost předního prodejce dílů pro užitková vozidla.

Společnost EUROPART získala po osmé ocenění „Nejlepší značka“

Volbou „Nejlepší značka 2020“ ocenili profesionálové z odvětví dopravy odborné a zákaznicky přívětivé služby, rychlou a precizní logistiku i rozsáhlou nabídku produktů společnosti EUROPART.

V tomto roce se při předávání vytoužené trofeje nekonalo slavnostní setkání jako obvykle, ale probíhalo virtuálně. Olaf Giesen, CEO společnosti EUROPART, má z toho přesto radost:

„Po osmé získat toto vysoké ocenění čtenáři vydavatelství ETM nelze považovat za samozřejmost. Celý náš angažovaný tým – v jednotlivých pobočkách a centrále EUROPART v Hagenu – si musí každý rok zasloužit uznání tohoto odvětví. O to více nás těší, když opět získáme velkolepý důkaz naší práce oceněním „Nejlepší značka 2020“. Rád bych poděkoval všem našim pracovníkům, kteří díky svému úsilí, odborným vědomostem a i vášni pro užitková vozidla denně prezentují zákazníkům z oblasti užitkových vozidel a dopravního odvětví novinky společnosti EUROPART.“

V posledních desetiletích se společnost EUROPART soustředila na oblasti kamiónů, přívěsů a autobusů a etablovala se na trhu jako evropský lídr s pobočkami a prodejnami v 27 zemích. Kromě kompletního poradenství a vysoké dostupnosti se prodejce dílů spoléhá na digitalizaci poradenských a objednávkových procesů až po rozhraní zákaznických systémů zbožního hospodářství.

„Naše strategie neustálého rozšiřování digitalizace se především velmi osvědčila v obtížné době omezení osobního kontaktu v důsledku pandemie koronaviru“, zdůrazňuje Olaf Giesen. „Díky rozsáhlým novým funkcím se náš online objednávkový systém EWOS 3.0 stal nepostradatelným nástrojem v komunikaci se zákazníky a v bezkontaktním prodeji, který budeme i nadále rozšiřovat a doplňovat.“

Mezi plánovaná rozšíření a inovace patří například optimalizace stávajících rozhraní pro zjednodušení přenosu údajů a procesu objednávání. Kromě toho je nutné přidat další rozhraní, například dílenský systém kfzWIN od společnosti Topmotive. V budoucnu bude navíc pomocí čísla podvozku dostupná v EWOSu i identifikace vozidla a dílů založená na OE, aby se zlepšila kvalita identifikace dílů, zkrátil potřebný čas a tím se zvýšila spokojenost zákazníků.

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!