Goodyear rozšiřuje silniční řadu o nové návěsové pneumatiky KMAX T GEN-2

21 července 2020, 10:53

Společnost Goodyear doplňuje svou prémiovou řadu nákladních pneumatik KMAX GEN-2 pro hnané a řízené nápravy o nové návěsové pneumatiky KMAX T GEN-2. Novinka je určena především pro vozové parky sloužící v regionální dopravě a nabízí mimo jiné vysoký kilometrový proběh díky delší životnosti, plnou shodu s legislativou Evropské unie pro jízdu v zimním období a konektivitu na základě technologie radiofrekvenční identifikace RFID.

Nová generace nahrazuje řadu návěsových pneumatik KMAX T a představuje nejnovější rozšíření pro různé vozové parky Goodyear Total Mobility, která dále zahrnuje inteligentní řešení pro vozové parky a podporu expertní servisní sítě v celé Evropě.

„Řada KMAX T GEN-2 přináší významné výhody pro nadregionální a regionální vozové parky, zejména pro ty, které musí zvládat různá zatížení a jsou v provozu v oblastech
s různými povětrnostními podmínkami. Od uvedení této nové řady na trh stále více předních vozových parků mění svou firemní politiku a přechází na nejnovější generaci zimních pneumatik homologovaných na 3PMSF. Nová řada dále nabízí také vynikající kilometrový proběh, konektivitu a optimální užitné vlastnosti během celé doby životnosti pneumatik,”
řekl Maciej Szymanski, ředitel marketingu užitkových pneumatik společnosti Goodyear v Evropě.

Řada zahrnuje jeden rozměr 19,5″ a čtyři rozměry 22,5″ a také verzi 385/65R22.5 High Load, která splňuje nejpřísnější legislativní požadavky na provoz na zimních silnicích.

Goodyear KMAX T GEN-2Dezén běhounu

Nový dezén běhounu je v závislosti na rozměru pěti-, šesti- nebo sedmižebrový, což zaručuje vysokou odolnost pneumatik vůči poškození a opotřebení a přispívá tak k vysokému kilometrovému výkonu a delší životnosti v obtížných provozních podmínkách. Hluboké příčné drážky jsou patrné i při 75% opotřebení a propůjčují pneumatikám vyšší přilnavost za mokra a dobré užitné vlastnosti za všech ročních období. Dezénové drážky
s technologií Intellimax Groove mají dno kapkovitého tvaru, což zamezuje jejich popraskání při drhnutí návěsových pneumatik o překážku a v dalších namáhavých situacích.

Běhounová směs

Málo se zahřívající a vysoce odolná směs běhounu nabízí vysoký kilometrový výkon a úsporu paliva. Její chemické složení a polymerová síť přispívají k nižší hodnotě valivého odporu pneumatik, a tedy i vysoké provozní hospodárnosti a nižšímu objemu emisí, ale také k vysoké odolnosti vůči opotřebení běhounu i vůči bočnímu poškození.

Nové návěsové pneumatiky lze prořezávat, takže vozové parky mohou dále optimalizovat své provozní náklady díky exkluzivnímu procesu protektorování za tepla TreadMax, při němž se využívá stejný dezén běhounu i materiál jako v nových pneumatikách.

RFID

Díky technologii radiofrekvenční identifikace (RFID) zabudované přímo do pneumatik je zajištěna konektivita se systémy správy pneuhospodářství jako eJob a FleetOnlineSolutions. RFID je známá i tím, že dokáže odradit zloděje od krádeže, protože všechny pneumatiky lze vysledovat díky informacím uloženým na čipu.

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!