Raben zavádí inovaci v doručování v období COVID-19

20 května 2020, 16:37

V současné realitě nabývá na významu pocit bezpečí. Spotřebitelé výrazně změnili své zvyky a chování. S ohledem na bezpečnost většina z nich upřednostňuje nákupy přes internet. Raben Group proto zavádí novou doplňkovou službu pro sběrné zásilky s cílem dodržovat doporučované odstupy mezi osobami účastnícími se doručování zásilek a zajistit komfort a bezpečnost příjemců. Služba spočívá v bezkontaktním potvrzení o doručení zásilky prostřednictvím fotografií a je dostupná od začátku května.

Raben nová služba

„Současná situace na trhu je bezpochyby výzvou, přesto jsme stále připraveni vyřizovat zásilky a vyhovět aktuálním potřebám našich zákazníků a příjemců. Proto ani nyní, v době koronavirové hrozby, neztrácíme čas a přicházíme s novým řešením. S ohledem na další bezpečnostní opatření představujeme službu potvrzení o doručení fotodokumentací (Picture Confirming Delivery, zkráceně PCD), která umožňuje bezkontaktní doručení zásilek, prakticky bez zapojení příjemce,“ říká Katarzyna Jaeger, obchodní ředitelka Raben Group.

Způsob doručení zásilky s PCD je jednoduchý. Stačí, když zákazník zadá objednávku do systému myOrder, kde také označí, že má zájem o bezplatnou doplňkovou službu PCD. Řidič při doručení zanechá zboží na místě označeném příjemcem a pořídí tři fotografie: štítku, zásilky a zásilky se štítkem. Pohodlně tak potvrdí doručení zásilky bez nutnosti podpisu příjemce, příjemce si může od řidiče udržovat doporučovaný fyzický odstup.

Fotografie se automaticky uloží do mobilního zařízení řidiče a jsou zapracovány do potvrzení o doručení zásilky. V dokumentu se zaznamenává také registrační značka vozu, datum, čas a zeměpisné souřadnice místa, kde byly fotografie pořízeny.

Toto inovativní řešení zaručuje, že byly fotografie pořízeny na uvedeném místě a v uvedeném čase. Potvrzení o doručení zákazník ihned uvidí na platformě myRaben v modulu myTrack&Trace.

Příjemce si přirozeně může zvolit i tradiční způsob potvrzení o převzetí, tj. podpisem na mobilním zařízení řidiče nebo na přepravním dokladu. Raben je v tomto ohledu flexibilní.

Nová služba PCD je v portfoliu služeb skupiny Raben Group dostupná pro vnitrostátní i mezinárodní sběrné zásilky v zemích, kde skupina působí. Služba je k dispozici od 4. května 2020.

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!