Za první čtvrtletí roku 2019 hlásí Hankook Tire tržby ve výši 1,64 bilionu KRW a provozní zisk ve výši 140,1 miliardy KRW. Pneumatiky větších rozměrů, počínaje 18palcovými, tvoří 53,9 % celkových tržeb. To představuje nárůst o 3,3 % v porovnání se stejným obdobím v loňském roce.
Společnost Hankook Tire zveřejnila finanční výsledky společnosti za 1. kvartál roku 2019. Konsolidované globální tržby činily 1,64 bilionu KRW (1,28 miliardy EUR) a provozní zisk 140,1 miliardy KRW (109,6 milionů EUR).
Prodeje pneumatik větších rozměrů od 18palcových tvořily 53,9 % pneumatik pro osobní automobily, což vedlo k růstu 3,3 % v porovnání se stejným obdobím v minulém roce a posílilo to image prémiové značky Hankook.
Zpomalení globálního automobilového průmyslu mělo negativní dopad na tržby. Zvýšení prodejů pneumatik s většími rozměry a dodávky originálních pneumatik pro pickupy a vozy SUV vedlo v Severní Americe k nárůstu tržeb za pneumatiky pro osobní automobily.
Hankook Tire se zaměřuje na posilování pozice společnosti jako prémiové značky zvyšováním prodeje pneumatik větších rozměrů, od 18palcových, na hlavních trzích. Dodává originální pneumatiky pro prémiové značky automobilů a posiluje konkurenceschopnosti svých prémiových produktových řad. Hankook Tire též plánuje diverzifikovat své portfolio originálních pneumatik, aby vytvořila strukturu stabilního růstu a optimalizovala distribuční strategii pro každý region.
Komentáře