Nástavba Kögel Strong & Go bez zásuvných latí

, 25 července 2018, 12:07

Pro všechny varianty valníkových návěsů Kögel Cargo, Mega a Lightplus generace Novum je teď volitelně k dispozici zcela nová nástavba Kögel Strong & Go. Tato nástavba splňuje požadavky normy DIN EN 12642 Code XL na pevnost nástavby a směrnici Daimler 9.5. Kögel tak splňuje nejen požadavky odvětví na kratší dobu nakládání, ale umožňuje řidičům i rychlejší a bezpečnější nakládku a vykládku.

Rozmanité výhody nástavby Strong & Go

Nástavba Kögel Strong & Go – Code XL a Daimler 9.5 bez zásuvných latíNovou nástavbu Kögel Strong & Go tvoří inovativní nástavba generace NOVUM v kombinaci s integrální střešní plachtou Kögel zesílenou výztužnými pásy a boční plachtou, která odpovídá směrnici Daimler 9.5. Díky tomuto řešení nejsou již při přepravě gitterboxů a nákladu svázaného pásy pro kompatibilitu se směrnicí Daimler 9.5 nutné zásuvné latě.

Pro certifikovanou přepravu nápojů je u nástavby Strong & Go s jednou a dvěma vrstvami nápojových přepravek na normálních paletách nutná pouze jedna řada latí ve výšce první nápojové přepravky, podle směrnice VDI 2700 list 12. Díky vynechání horních zásuvných latí se zjednodušuje manipulace a zkracuje se doba nakládky a vykládky. Navíc se zvyšuje bezpečnost řidiče a nákladu, protože už nehrozí padající latě a poškození padajícími latěmi.

Možnosti dílčího zajištění nákladu

Nejjednodušší možností dílčího zajištění nákladu je běžné vrchní vázání smyčkou nebo vrchní kotvení. V tomto případě je veden upínací popruh jako smyčka po stranách a vzadu kolem nákladu a na obou stranách je upevněn k vázacím bodům. K tomu jsou vhodné vázací body na ocelovém vnějším rámu s otvory Vario-Fix nebo 13 párů sériových standardních kotevních úchytů.

Pro zajištění příčně vedeného popruhu za nákladem proti sklouznutí se v praxi často používá europaleta nebo speciální chrániče hran. Alternativou může být volitelný systém dílčího zajištění nákladu s ocelovou kombinovanou kotevní lištou a tyčí pro zajištění nákladu. Pouhé dvě tyče stačí k zajištění 27 tun nákladu směrem dozadu. S uvedenými systémy dílčího zajištění nákladu je možno odhrnout boční posuvnou plachtu pro vykládku, aniž by bylo nutno nejprve vstoupit na ložnou plochu.

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!