Pan Milan Hrazdíra (54) pracuje ve společnosti již 26 let: nastoupil krátce poté, co v roce 1998 vznikla česká dceřiná společnost mnichovského výrobce užitkových vozidel (tehdy ještě pod názvem MAN Nutzfahrzeuge Tschechien). Svou profesní kariéru ve společnosti MAN zahájil v roce 1999 jako jeden ze čtyř prodejců s působností pro Čechy a Moravu, kde pracoval přibližně pět let. Získané zkušenosti zúročil posunem na pozici vedoucího prodeje, tentokrát již v nově vybudované pobočce MAN v Praze-Čestlicích.
„Když následně vzniklo středisko v Rousínově u Brna, došlo k rozdělení prodejních kanálů. Já jsem pak měl na starosti přímý prodej v Čechách a můj kolega převzal odbyt na Moravě,“ vzpomíná Milan Hrazdíra. „Vedle toho spolupracujeme ještě se třemi soukromými prodejci.“
Po odchodu kolegy Tomáše Bretfelda (který převzal novou roli ředitele značky MAN Financial Services pro Českou republiku, Slovensko a Maďarsko) zastával dočasně pozici obchodního ředitele již od začátku července právě Milan Hrazdíra. S jakými ambicemi vstupuje do další kapitoly svého profesního života ve společnosti MAN?
„V segmentu nákladních automobilů chceme jednoznačně patřit mezi tři největší značky z hlediska podílu na trhu. Zaměříme se především na prodej tahačů, kde v současné době nabízíme špičkový produkt s naším novým motorem D30. U dodávek TGE se chceme se zaměřit na prémiovou klientelu, která dává přednost technicky náročnějším verzím pro různé aplikace nebo potřebuje vozidla s pohonem 4×4 či speciální vozidla.“
Komentáře