Nová technologie Ford Pro by mohla pomáhat rozvážkovým firmám

17 února 2025, 13:00

Společnost Ford Pro nyní vyvinula novou technologii, která by mohla rozvážkovým firmám pomoci ušetřit cenné sekundy při každé zastávce.

Funkce doručovací asistentdokáže automaticky vypnout motor, zavřít okna, zamknout dveře a zapnout výstražná světla. To by mohlo pomoci zvýšit produktivitu podniků tím, že se zkrátí čas na jedno zastavení, a potenciálně umožní větší počet dodávek.

Tato technologie také zvyšuje klid řidičů a manažerů vozového parku, protože zajišťuje, že dodávky zůstanou v bezpečí, i když řidiči opustí vozidlo, aby doručili zásilku. Kromě toho je navržena tak, aby snížila počet úkolů, které si řidiči musí pamatovat, a umožnila jim soustředit se na rozvoz a své okolí.

„Doručovací asistent zkracuje řidičům seznam úkolů, zvyšuje komfort jejich cestování a dokáže zkrátit každou zastávku, což jim pomůže doručit více zásilek rychleji. Je to dobré jak pro naše zákazníky, tak pro jejich zákazníky – tím, že je zbavujeme spousty drobných úkolů, pomáháme k významným změnám,” řekl Hans Schep, generální ředitel Ford Pro pro Evropu.

Jakmile řidič předá zásilku, doručovací asistent také zjednoduší proces odjezdu. Dodávku lze odemknout pomocí integrovaného bezklíčového vstupního systému a sešlápnutím brzdového pedálu se znovu spustí motor a okna se vrátí do původní polohy. Řidiči si mohou automatiku oken, výstražných světel a zamykání přizpůsobit svým potřebám.

Systém Doručovací asistent byl koncipován týmem designérů společnosti Ford, který přišel také s inovacemi, jako je například sklopný volant. Tato technologie je k dispozici u modelů E-Transit 2,3 a Transit se vznětovým motorem EcoBlue 2,4 a automatickou převodovkou. K dispozici bude také ve zcela nových dodávkách E-Transit Custom 2,5 a Transit Custom 2,6 s automatickou převodovkou, přičemž první dodávky zákazníkům se očekávají od léta 2025.


Systém doručovací assistent je v současné době k dispozici pouze u verzí Van modelů Transit se vznětovým motorem EcoBlue s automatickou převodovkou a elektrické dodávky E-Transit.

Deklarované spotřeby paliva/energie WLTP, emise COa dojezd na elektrický pohon jsou stanoveny podle technických požadavků a specifikací evropských nařízení (ES) 715/2007 a (EU) 2017/1151 v posledním znění. Použité standardní zkušební postupy umožňují srovnání různých typů vozidel a různých výrobců.

Dojezd až 402 km na základě plného nabití systému E-Transit s možností prodlouženého dojezdu. Odhadovaný dojezd podle celosvětově harmonizovaného zkušebního postupu pro lehká vozidla (WLTP). Uvedené hodnoty slouží pro účely srovnatelnosti a měly by být porovnávány pouze s jinými vozidly testovanými podle stejných technických postupů. Skutečný dojezd se může lišit v důsledku různých faktorů (např. povětrnostní podmínky, styl jízdy, profil trasy, stav vozidla, stáří a stav lithium-iontového akumulátoru).

Ford Transit 2,0 l EcoBlue turbodiesel homologované emise CO173-378 g/km, homologovaná spotřeba paliva 6,6-14,4 l/100 km.

Dojezd až 337 km při plném nabití systému E-Transit Custom. Odhadovaný dojezd podle celosvětově harmonizovaného zkušebního postupu pro lehká vozidla (WLTP). Uvedené hodnoty slouží pro účely srovnatelnosti a měly by být porovnávány pouze s jinými vozidly testovanými podle stejných technických postupů. Skutečný dojezd se může lišit v důsledku různých faktorů (např. povětrnostní podmínky, styl jízdy, profil trasy, stav vozidla, stáří a stav lithium-iontového akumulátoru).

Ford Transit Custom Plug-In Hybrid homologované emise CO33-50 g/km WLTP, homologovaná spotřeba paliva 1,4-2,2 l/100 km WLTP a čistě elektrický dojezd 44-56 km WLTP. Transit Custom 2,0litrový turbodiesel EcoBlue homologované emise CO183-231 g/km, homologovaná spotřeba paliva 7,0-8,8 l/100 km.

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!