Renault Trucks C8x4 Tridem domíchávač betonu

, 20 března 2017, 16:21

Zástupci společnosti BML, která se specializuje na přepravu betonové směsi v regionu Auvergne Rhône Alpes, si převzali 21. února 2017 v Lyonu klíče od modelu Renault Trucks C8x4 Tridem. Vozidlo je díky své konstrukce velmi snadno ovladatelné a vhodné zejména pro provoz ve městech.

Na konci února 2017 si Philippe Ville, ředitel společnosti BML (Béton des Monts du Lyonnais), převzal z rukou Christopha Deshayes, obchodního ředitele Renault Trucks Francie, klíče od modelu Renault Trucks C8x4 Tridem. Toto vozidlo bude nasazeno do provozu v rámci stavebních aktivit společnosti BML v městské aglomeraci, konkrétně při výstavbě parkoviště Saint-Antoine v Lyonu.

Renault Truck C8x4 Tridem disponuje krátkým rozvorem 3200 mm, čtvrtou řiditelnou nápravou, snižující poloměr zatáčení o 900 mm, který je tak o 10% lepší v porovnání s podvozkem 8×4 a výrazně tak zlepšuje ovladatelnost. „Našim hlavním problémem je manévrovatelnost vozidel na staveništích a to je důvod, proč jsme hledali vozidlo vhodné pro provoz na stavbách v městském prostředí, které jsou pro klasická stavební vozidla těžko přístupná,“ vysvětluje Philippe Ville.

Pro Renault Trucks je zcela klíčové nabízet svým zákazníkům dopravní řešení dokonale přizpůsobená potřebám jejich podnikání. Renault Trucks C8x4 Tridem odpovídá požadavkům spojených s dopravou betonové směsi díky přepravnímu objemu 9m3. „Pneumatické pérování tohoto modelu přináší našim řidičům dokonalý komfort na palubě, umožňuje jim snadno a automaticky přizpůsobit výšku podvozku konkrétním potřebám na stavbě nebo na silnici.“ řekl Philippe Ville. Ve chvíli, kdy je vozidlo nezatížené, přispívá zadní řiditelná náprava k nižší spotřebě paliva a současně snižuje opotřebení pneumatik, zatímco u naloženého vozidla velmi výrazně zlepšuje jeho přilnavost.

Vozový park společnosti BML čítá na 200 vozidel, převážně značky Renault Trucks. „ Dlouhé roky jsme věrni značce Renault Trucks. Klademe důraz především na kvalitu vozidel a pohodlí na palubě, které nabízí nové kabiny. Blízkost sítě a kvalita poprodejních služeb byla dalšími velmi důležitými kritérii při našem výběru,“ upřesnil Philippe Ville. „Navíc působíme v lyonském regionu a tak nám volba modelu značky Renault Trucks přijde zcela logická.“

Související články

Správná péče a údržba DPF
Správná péče a údržba DPF

Renault Trucks představuje informační kampaň zaměřenou na správnou péči a údržbu filtru pevných částic (DPF), které jsou nezbytné pro zachování optimálního výkonu vozidla a díky kterým má zákazník pod kontrolou spotřebu paliva a hladinu emisí svého vozidla.

Soutěž RTEC 2017 odstartovala
Soutěž RTEC 2017 odstartovala

Letošní ročník soutěže poprodejních týmů Renault Trucks RTEC právě odstartoval. 5.242 účastníků ze 49 zemí se utká do konce dubna v sérii teoretických testů. Nejlepší týmy pak čeká v květnu 2017 velké mezinárodní finále v Lyonu. Cílem této soutěže je rozvíjet dovednosti a know-how distribuční sítě Renault Trucks v oblasti poprodejních služeb.

Bezpečná jízda v zimě
Bezpečná jízda v zimě

Vozidla modelové řady Renault Trucks D disponují speciálním vybavením, které je přizpůsobeno pro jejich provoz v nejnáročnějších klimatických podmínkách. Automatické řetězy nebo vyhřívané čelní sklo pomáhají řidičům bezpečně zdolávat podmínky zimního provozu.

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!