Noví členové výboru skupiny Schwarzmüller Group

12 února 2025, 11:44

Poté, co evropské antimonopolní úřady koncem prosince oficiálně schválily strategické partnerství mezi skupinami Schwarzmüller a Krone Commercial Vehicle Group, představují obě společnosti novou strukturu své budoucí spolupráce.

Noví členové výboru skupiny Schwarzmüller Group

V rámci nové majetkové účasti byla reorganizována dozorčí rada skupiny Schwarzmüller. Nyní se skládá z vedoucích představitelů obou partnerských společností, kteří budou svými odbornými znalostmi podporovat strategický rozvoj nezávislých značek Schwarzmüller a Hüffermann. Pod vedením Dr. Stefana Binnewiese jsou to Beate Paletar, Dr. David Frink a Martin Lehner. Kromě toho jsou Anna Lucia Paletar a Ole Klose, stejně jako zástupci zaměstnanců Karl Neulinger a Raphael Weigerstorfer, zastoupeni v rakouské struktuře orgánů. Vedení společnosti Schwarzmüller ve složení Wolfgang Muhri (generální ředitel), Daniela Lorenzer (finanční ředitelka) a Maik Spindler (obchodní ředitel) bylo rozšířeno o Dr. Valentina Clemense. Jako nový Chief Alliance Officer (CAO) je zodpovědný za strategickou synchronizaci se skupinou Krone Commercial Vehicle Group, nákup a cross-brand aktivity v segmentu návěsů s posuvnou podlahou s Knapen.

Partnerství, které nyní schválily úřady, umožňuje společné rozšíření výrobních sítí, lepší prodej a servis a vzájemně se doplňující sortiment výrobků, který se prakticky nepřekrývá. Obě značky zůstávají nezávislé a vzájemně se dokonale doplňují: zatímco Krone pokrývá celý logistický řetězec v silniční nákladní dopravě, Schwarzmüller je lídrem ve specializovaných segmentech, jako jsou vozidla pro infrastrukturu.

Společné hodnoty a vize do budoucna umožňují oběma tradičním rodinným společnostem sebevědomě plánovat budoucnost, protože zákazníci, zaměstnanci a partneři jsou v centru firemních strategií. Obě skupiny se zaměřují na udržitelný rozvoj a ekonomickou stabilitu po celé generace. Společnosti Schwarzmüller a Krone považují úzkou spolupráci za rozhodující krok k posílení své pozice na trhu a vytváření dlouhodobé přidané hodnoty pro své zákazníky.

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!