Společnost ZF Aftermarket představuje na veletrhu Automechanika Frankfurt 2024 řešení mobility budoucnosti

16 září 2024, 16:43

Společnost ZF Aftermarket na veletrhu Automechanika Frankfurt 2024 představila své nejnovější produkty a řešení, která mají zlepšit činnost profesionálů podporujících tento ekosystém.

„Automechanika Frankfurt je ideálním místem, kde můžeme s našimi zákazníky a partnery z celého světa diskutovat o tom, jak společně zvládneme rychlé změny v odvětví a technologický pokrok,“ komentuje Philippe Colpron, vedoucí oddělení ZF Aftermarket. „Představujeme zde nejnovější rozšíření našeho širokého portfolia kvalitních produktů a také ukazujeme ekosystémová řešení s přidanou hodnotou, která podporují nezbytnou digitální transformaci v činnosti našich partnerů, čímž prokazujeme naše odhodlání posouvat odvětví vpřed.“

V celém stánku byly instalovány interaktivní fokusní obrazovky, které návštěvníkům umožnily prozkoumat kompletní portfolio produktů a služeb společnosti ZF přizpůsobené jejich individuálním potřebám.

Na letošním veletrhu Automechanika 2024 měl premiéru užitečný nástroj ZF [pro]Manager, společnost ZF Aftermarket dále představila nové vzduchové vzpěry Sachs a oslavila 40. výročí svých dílenských konceptů. Tyto milníky odrážejí závazek společnosti ZF k inovacím, kvalitě a dlouhodobému partnerství na aftermarketu.

Přenesení vztahů se zákazníky do digitálního světa s nástrojem ZF [pro]Manager

Společnost ZF Aftermarket představila na veletrhu Automechanika 2024 globální inovaci ZF [pro]Manager, která umožňuje autoservisům profesionálně řešit moderní požadavky zákazníků. Dnešní zákazníci očekávají pohodlné digitální služby, které se vyznačují bezproblémovou a transparentní komunikací, stejně jako proaktivními informacemi a možnostmi digitálních plateb. Prostřednictvím proaktivního a transparentního informování majitelů vozů mají autoservisy možnost výrazně posílit loajalitu zákazníků a generovat další zisky.

ZF [pro]Manager zlepšuje cestu k zákazníkovi prostřednictvím automatizované komunikace mezi servisem a majiteli vozů a zpracováním objednávek. To vede ke zvýšení efektivity a snížení času stráveného na telefonu. Systém založený na prohlížeči nabízí zákaznicky přívětivý frontend a umožňuje hladký průběh servisních procesů od schvalování nabídek s podporou videa až po digitální fakturaci a platbu. Další obchodní příležitosti vznikají například díky automatizovaným propagačním akcím a digitálnímu propojení s rezervačními a fleetovými řešeními. Moderní uživatelské prostředí zvyšuje spokojenost a loajalitu zákazníků díky rychlé a transparentní komunikaci.

Spuštění vzduchových vzpěr Sachs, které kombinují vzduchové pružiny a tlumiče CDC

Vzhledem k rostoucímu počtu vozidel se vzduchovým odpružením se servisy stále častěji setkávají s tímto tématem. S novými vzduchovými vzpěrami Sachs mají nyní nezávislé autoservisy k dispozici kompletní řešení, jak poskytnout svým zákazníkům nejlepší možné služby v této oblasti. Kombinace vzduchové pružiny a tlumiče v jednom dílu umožňuje dokonalou souhru obou klíčových dílů.

Pro začátek společnost ZF Aftermarket představila řadu vzduchových vzpěr včetně tlumičů Sachs CDC. Při používání sledují senzory všechny vlivy na pohyb vozidla. Tyto signály zpracovává řídicí jednotka, která každé dvě milisekundy přenáší požadované tlumicí síly do proporcionálního tlumicího ventilu. Ten průběžně upravuje tlumicí síly podle příslušné jízdní situace a stavu vozovky. Vzduchové vzpěry Sachs budou na začátku prodeje k dispozici mimo jiné pro Audi Q7, Porsche Cayenne a VW Touareg.

Kromě toho si společnost ZF Aftermarket na Automechanice připomněla 40. výročí svých servisních konceptů, jejichž odkaz začal v roce 1984 uvedením Original SACHS Service (OSS). V průběhu desetiletí společnost ZF neustále vyvíjela svou nabídku, která vyvrcholila komplexním servisním balíčkem ZF [pro]Tech, představeným v roce 2012. Dnes využívá technickou podporu, školení a exkluzivní servisní informace ZF [pro]Tech více než 12.000 autoservisů v Evropě.

Philippe Colpron k tomuto milníku říká: „Vytváření pevných vztahů se zákazníky je základem našich hodnot. Loajalita a oddanost našich dílenských partnerů byly rozhodující pro uznání společnosti ZF Aftermarket jako předního dílenského partnera na celém světě.“

Na celou tiskovou konferenci v angličtině se můžete podívat:

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!