Do společnosti Tatra Trucks se vrací Jan Kadlec, byl u zrodu řady Phoenix a nyní povede marketing automobilky

7 května 2024, 14:23

Od 1. května tohoto roku stojí v čele marketingu automobilky Tatra Trucks Jan Kadlec. Zkušený manažer produktového marketingu se vrací na ‚místo činu‘. V Tatře již působil v letech 2010 až 2013, organizoval například marketingovou komunikaci spojenou s uvedením tehdy zcela nové typové řady Tatra Phoenix a působil v týmu, který uváděl v život slogan Tatra vás dostane dál, který nejstarší česká automobilka s úspěchem používá dodnes.

Jan Kadlec

Lukáš Andrýsek, generální ředitel Tatra Trucks, k příchodu Jana Kadlece uvedl: „Mou prioritou je přivádět do Tatry šikovné a zkušené specialisty a jsem přesvědčen, že v případě Jana Kadlece jako nového šéfa marketingu se mi to podařilo. V Tatře není nováčkem, podílel se na uvedení modelové řady Tatry Phoenix, která je jedním z pilířů našeho portfolia, a uváděl v život slogan Tatra vás dostane dál, který používáme dodnes. Líbí se mi jeho vize marketingu jako komunikace zaměřené na naše zákazníky, která jim na ověřených a průkazných datech dokáže, že Tatra má pro ně oproti konkurenci měřitelnou přidanou hodnotu.“

Jan Kadlec v souvislosti se svým návratem do Tatry přiblížil své záměry: „Chci obsahově naplnit slogan Tatra vás dostane dál. Je to zpráva pro řidiče, že je vozy Tatra dostanou fyzicky dál, díky své výjimečné schopnosti procházet složitým terénem. Je to však také zpráva pro ředitele a majitele firem, které jsou našimi zákazníky, že automobily Tatra jejich společnost dostanou dál ekonomicky, a to díky jedinečné hodnotě, kterou naše vozidla poskytují po celou dobu svého životního cyklu a provozu.“

Jan Kadlec bude spolu se svým marketingovým týmem rozvíjet koncept Customer Value Proposition, který prezentuje měřitelný efekt získaný a vyhodnocený na základě reálného použití vozidel a s ním spojenými službami zákazníkovi. Záměrem je, aby se firemní zákazník nedíval jen na pořizovací cenu vozu, nýbrž měl podklady a reálná data dokazující, jakou přidanou hodnotu mu flotila vozidel Tatra může přinést ve srovnání s konkurencí v závislosti na segmentu jeho podnikání a typu provozu.

„Zaměřím se na zmapování globálního potenciálu pro naše výrobky a také na tzv. bílá místa, kde zatím nepůsobíme nebo nevyužíváme plně potenciál. V neposlední řadě chci zpět do Tatry přinášet strukturované informace od zákazníků, co na našich výrobcích vylepšit, abychom tyto poznatky mohli promítnout do technického i procesního rozvoje. Tatra je bezpochyby Love Brand a díky procesním změnám v marketingu, které se promítnou do fungování celé firmy, věřím, že budeme mít více spokojených zákazníků a atraktivní komunikaci s přidanou hodnotou,“ dodal Jan Kadlec.

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!