Nový model IVECO Daily

29 listopadu 2023, 12:03

Nový model se zaměřuje na potřeby řidiče, a to zejména přepracovanou ergonomií interiéru kabiny a palubní techniky, jakož i novými službami konektivity rozšířenými napříč celou řadou. Nové Daily zahrnuje také verze s elektrickým pohonem a pohonem na CNG, jakož i specializované služby zákaznické podpory, které pomáhají s přechodem na alternativní zdroje energie.

IVECO Daily

Hlavní novinky v inovativním modelu

  • Zdokonalená přístrojová deska navržená s ohledem na řidiče a zajišťující vysokou úroveň komfortu, nové rozhraní HMI (Human-Machine Interface) s 10,25palcovým plně digitálně konfigurovatelným přístrojovým panelem a číselníky, nová iterace systému Infotainment.
  • Vylepšení zaměřená na nejrůznější dopravní úkoly (např. systém Keyless Entry & Go pro městské dodávky).
  • Nové funkce konektivity zaměřené na zákazníka (např. dálkové ovládání a nastavení profilu) nabízejí řidičům a majitelům vozových parků vyšší efektivitu a uživatelsky přívětivé ovládání.
  • Dodávkové vozidlo s karoserií na rámu, které splňuje nové požadavky (obecné bezpečnostní předpisy pro vozidla kategorie 3,5 tuny).
  • Nové pokročilé asistenční systémy řidiče (ADAS), které jdou nad rámec zákonných požadavků a zahrnují ochranu zejména zranitelných účastníku silničního provozu (VRU), a systémy autonomního řízení úrovně 2, zajišťují bezpečnou jízdu bez stresu.
  • Couvací kamera s dynamickými liniemi, která je k dispozici přání a doplňuje standardní parkovací senzory, poskytuje jasný přehled o okolí vzadu a usnadňuje a zvyšuje bezpečnost manévrů při couvání.

Model Daily zvyšuje laťku kategorie udržitelných dodávek tím, že zaručuje dostupnost celé řady elektrických verzí a podporuje jedinečnou prodejní nabídku motorů na CNG.

Vylepšené digitální funkce

Standardní připojení Daily poskytuje řadu nových funkcí a služeb, které mají zvýšit efektivitu řidiče. Flotily mohou nyní pracovat ještě efektivněji díky dálkovému ovládání vozidla z aplikace Easy Daily nebo portálu IVECO ON. Správce vozového parku může na dálku zkontrolovat stav funkcí vozidla (např. nastavení Hi-Matic nebo režim Eco) a zablokovat je, aby minimalizoval spotřebu paliva vozidla. Tato funkce rovněž umožňuje dálkově ovládat nastavení asistenčních systémů řidiče (ADAS) vozidla. Tímto způsobem lze všechna vozidla vozového parku konfigurovat tak, aby podporovala bezpečnost řidiče a přispívala k větší bezpečnosti silničního provozu.

Efektivitu zákazníků zvýší také služby IVECO určené k maximalizaci provozuschopnosti vozidel. Patří mezi ně časově úsporné dálkové aktualizace over-the-air, které eliminují nutnost návštěvy servisu pouze za účelem aktualizace softwaru. Proaktivní správa servisu a údržby vozidla na základě údajů o denním stavu umožňuje zákazníkovi efektivněji plánovat návštěvy servisu. Služba IVECO Uptime Monitoring & Management mění potenciální neplánované zastávky na plánované.

IVECO Daily

Služby IVECO

Společnost IVECO učinila další krok zavedením nového obchodního modelu, který využívá všech možností digitálních technologií. Model Daily nabízí komplexní portfolio služeb, jejichž cílem je zvýšit produktivitu a ziskovost podnikání zákazníků maximalizací provozuschopnosti a výkonu vozidel, bezpečnosti řidičů a ochrany životního prostředí. Cílem je poskytnout kompletní řešení mobility zahrnující vozidlo a dokonale integrované služby, které ideálně splňují požadavky řidičů. Kromě toho IVECO CAPITAL nabízí zákazníkům komplexní finanční řešení, včetně leasingu a pojišťovacích služeb na všech trzích.

Cílem služeb provozuschopnosti je minimalizovat nedostupnost vozidel prostřednictvím monitorování v reálném čase, vzdálené diagnostiky a servisních plánů, aby se zabránilo neplánovaným odstávkám. Služby produktivity a efektivity pomáhají zákazníkům snižovat spotřebu paliva, optimalizovat trasy a zlepšovat styl jízdy řidičů. Služby Driver Care a Safety & Security jsou určeny k podpoře bezpečné jízdy, a tím ke zvýšení bezpečnosti řidičů. Široká nabídka náhradních dílů a příslušenství zase umožňuje přizpůsobení vozidla na míru.

Author: AnM
Journalist at TruckFocus.cz

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!