Iveco spouští službu Iveco Services

12 října 2022, 11:12

Společnost IVECO oznámila blížící se spuštění služby „IVECO Services“, která spojí nabídku služeb, čímž poskytne portfolio řešení na podporu všech obchodních a provozních požadavků zákazníků.

„Působíme v rychle se rozvíjejícím odvětví, kde se požadavky našich zákazníků neustále mění. Ve společnosti IVECO vycházíme vstříc těmto měnícím se potřebám tím, že nabízíme – na míru specifickým potřebám našich zákazníků – naše řešení, která se skládají z efektivních a spolehlivých vozidel a kvalitního portfolia služeb a produktů určených k usnadnění efektivního řízení vozového parku a podnikání a k podpoře řidičů na cestách. Vzhledem k tomu, že se naše portfolio služeb neustále rozšiřuje, spojili jsme vše pod názvem IVECO Services, abychom našim zákazníkům pomohli najít přesné řešení, které odpovídá jejich specifickým potřebám,“ říká Erdogan Genc, globální ředitel divize služeb zákazníkům nákladních vozidel společnosti IVECO.

IVECO Services zahrnují celé portfolio služeb a produktů značky. Bude to místo, kde budou mít zákazníci přístup k týmu odborníků a prodejců IVECO, kteří jsou připraveni pomoci jim s různými požadavky – od digitálních funkcí až po finanční řešení – aby mohli udržet svá vozidla provozuschopná, podporovat své řidiče, spravovat svůj vozový park a stát se konkurenceschopnějšími, ziskovějšími a udržitelnějšími z hlediska růstu a péče o životní prostředí.

Služby společnosti IVECO jsou seskupeny do balíčků, aby se zákazníci mohli snadněji orientovat v nabídce a najít řešení, která splňují jejich specifické požadavky a potřeby pro splnění konkrétních úkolů. Patří mezi ně: Uptime, Driver Care, Safety & Security, Productivity & Efficiency, Parts, Financial Services a eMobility.

Na portálu IVECO ON získá zákazník přístup k digitálním službám IVECO a může spravovat výkon a produktivitu svého vozidla. Portál se promění v platformu, kde budou moci zákazníci spravovat, tj. nakupovat, aktivovat a obnovovat své služby.

Nová řešení eMobility

Společnost IVECO rozšířila své portfolio služeb o nová řešení zaměřená na eMobilitu. Majitelé eDAILY, lehkého užitkového vozidla IVECO se 100% elektrickým pohonem, které mělo na IAA oficiální premiéru, budou moci využívat řadu služeb speciálně přizpůsobených pro vozidla s elektrickým pohonem na baterie, mezi něž patří sledování spotřeby energie a řízení nabíjení baterií.

Majitelé vozů eDAILY budou moci využívat další služby založené na konektivitě: predikci dojezdu, navigaci nebo upozornění na dojezd – v rámci balíčku Productivity & Efficiency; sledování stylu jízdy a hlášení a IVECO Driver Pal – hlasový asistent pro řidiče – v rámci balíčku Safety & Security; a podporu Control Room, proaktivní servis, vzdálené aktualizace a vzdálenou diagnostiku – v rámci balíčku Uptime.

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!