ContiConnect 2.0: Prediktivní údržba přináší vyšší efektivitu

31 srpna 2022, 14:33

Odvětví nákladní dopravy čelí většímu tlaku na náklady než kdykoli předtím. Vysoce efektivní správa vozového parku je proto zásadní pro to, aby logistické společnosti uspěly na extrémně konkurenčním trhu. Společnost Continental představuje své vylepšené řešení správy pneumatik ContiConnect, aby svým zákazníkům lépe sloužilo díky komplexní nabídce správy majetku v pneumatikách.

ContiConnect 2.0

Tento systém poskytuje nástroje na míru navržené tak, aby byla správa vozového parku efektivní, pohodlná, udržitelná a zaměřená na budoucnost. Continental poskytne jak standardní balíček pro měření tlaku a teploty v pneumatikách, tak později i pokročilou verzi schopnou zachytit řadu dalších údajů, jako je hloubka dezénu a stav pneumatik.

Prediktivní údržba a diagnostika pneumatik na základě dat

Začátkem roku 2022 zahájil Continental proces převodu stávající zákaznické základny na nový systém.

„Nová aplikace On-Site přináší ContiConnect 2.0 přímo do smartphonu uživatele, takže je mnohem uživatelsky přívětivější. Aplikace Driver App, On-Site App a nový webový portál znamenají, že Continental nabízí přesně to správné řešení pro každý účel a každého uživatele,“ vysvětluje Ralf Benack, vedoucí Fleet Solutions EMEA ve společnosti Continental.

Dopravní společnosti budou těžit z vyšší efektivity vozového parku, snížení nákladů a úspory času, protože mohou proaktivně plánovat údržbářské práce a návštěvy dílen. To pomáhá předcházet nepředvídaným poruchám a zabraňuje tomu, aby museli kamiony sundávat ze silnice.

Existuje také další výhoda: „Protože ContiConnect umožňuje lepší údržbu pneumatik, mohou flotily ušetřit palivo a vyhnout se předčasné výměně pneumatik a poruchám na silnici, což vede ke snížení emisí CO2,“ pokračuje Benack.

Systém zvyšuje spolehlivost plánování procesů

ContiConnect 2.0 se již osvědčil v praktických zkouškách u vybraných zákazníků.

„Nový portál je srozumitelnější a jednodušší na interpretaci a problémy jsou zobrazeny explicitněji,“ říká Paul Broker, ředitel flotily ve společnosti G.Webb. „To je pro nás v rušné kanceláři skvělé. Jsme schopni rychle extrahovat důležité informace, které potřebujeme, a předat je do dílny, kde můžeme začít s přípravami na opravu. Vypadá to jako jednoduché vylepšení, ale má pro nás obrovský praktický přínos.“

G.Webb je britská společnost zabývající se hromadnou dopravou se sídlem v Cambridgeshire. Jako dlouholetý uživatel řady digitálních řešení Continental měla společnost praktické znalosti a zkušenosti na podporu společnosti Continental v kritické fázi vývoje systému.

„Balík Continental Digital Solutions změnil způsob, jakým pracujeme,“ dodává Broker. Například v dílenském zatížení je mnohem větší předvídatelnost. „Nyní dostáváme výrony jen zřídka, kde to bylo dříve časté.“

Přidání dalších údajů o hloubce dezénu, zbývajícím kilometrovém výkonu a celkovém stavu pryže dále zlepší pracovní procesy.

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!