ZF dosahuje nových milníků ve strategii „Next Generation Mobility“

, 25 července 2022, 9:34

Firma ZF odhaluje své nejnovější inovace a technologické pokroky ve svém testovacím zařízení v Jeversenu v Německu ještě před IAA Transportation. Prohlubuje svou strategii „Mobility nové generace“.

Portfolio systémů By-Wire doplňuje nový elektrický systém Steer-by-Wire

Představením svého prvního osobního automobilu se systémem Steer-by-Wire společnost ZF posunula své široké technologické portfolio „by-Wire“ do čela svého odvětví. Během každoroční celosvětové technologické události společnost ZF představila svou pokročilou technologii Steer-by-Wire pro přední nápravy.

Technologie Steer-by-Wire přenáší povely řidiče do systému řízení výhradně prostřednictvím elektrických signálů a odstraňuje mechanické spojení mezi volantem a přední nápravou. V budoucnu se očekává, že technologie by-Wire budou hrát stále důležitější roli ve všech aspektech řízení pohybu vozidla – v podélném, příčném i svislém směru.

Software nové generace, který podporuje pohonná zařízení by-Wire, je technologicky připraven na budoucnost a může být kdykoli bezdrátově aktualizován. Společnost ZF již pro svůj nový systém Steer-by-Wire získala několik významných zakázek od svých zákazníků.

Další generace eMobility pro užitková vozidla

„Trend směrem k automatizovaným, propojeným a elektrifikovaným vozidlům představuje pro výrobce OEM obrovský závazek v oblasti nákladů na vývoj. S naší širokou škálou integrovaných řešení nabízí ZF zákazníkům příležitost stát v čele technologií a zároveň omezit jejich vývojové úsilí,“ řekl člen představenstva ZF Wilhelm Rehm, zodpovědný za řešení užitkových vozidel, průmyslové technologie a materiálový management.

Ve své světové premiéře se představuje CeTrax 2 – integrovaná modulární elektrická hnací soustava ZF pro těžká nákladní vozidla. Tento nový systém kombinuje příznivý poměr výkonu a hmotnosti a vysoce integrovaného kompaktního designu, který umožňuje vysoký, trvalý výkon 360 kW a zlepšenou účinnost díky řazení pod zatížením. Vyznačuje se také špičkovými technologiemi včetně vlásenkové konstrukce pohonů, inovativního chladicího systému a invertoru na bázi karbidu křemíku, které jsou přizpůsobovány na základě odborných znalostí společnosti ZF v oblasti osobních automobilů. Sériová výroba bude zahájena příští rok u světového výrobce vozidel.

ZF SCALAR – orchestrační platforma pro provozovatele vozových parků

Společnost ZF prokazuje úspěch svého vývoje softwaru a ve světové premiéře představuje SCALAR, novou platformu digitálních řešení pro vozové parky užitkových vozidel, která umožňuje efektivní službu TaaS (transport jako služba). Jedná se o plně automatizované řešení plánování, trasování a odbavování založené na umělé inteligenci. ZF SCALAR kombinuje a propojuje technologie na palubách užitkových vozidel a systémů třetích stran s umělou inteligencí. Platforma pomůže provozovatelům vozových parků zvýšit provozní efektivitu, udržitelnost, spolehlivost plánování a bezpečnost nákladu a cestujících. ZF předpokládá, že SCALAR se stane nepostradatelným partnerem pro odvětví nákladní i osobní dopravy.

Automatizace – Automatizovaná řešení End-to-End

ZF postoupilo od výroby komponentů k integrovaným automatizačním řešením a také odhalí, jak využívá svá Orchestration řešení a své řešení pro automatizované řízení podvozku ADOPT 2.0 (Autonomous Driving Open Platform Technology) v kombinaci s jejími odbornými znalostmi, aby poskytovalo kompletní end-to-end řešení automatizace. ADOPT 2.0 se zaměřuje na aplikace automatizace s nízkou rychlostí do 20 km/h. Kromě toho ZF také předvede ADOPT 3.0, který umožňuje dálniční aplikace mezi jednotlivými uzly při rychlostech až 80 km/h.

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!