Iveco, celosvětový výrobce lehkých, středních a těžkých užitkových vozidel a autobusů, se stává v Evropě leadrem v aplikacích technologií automatizované výuky a využívání bezserverových nástrojů Amazon Alexa od firmy AWS ke zvýšení jízdních zážitků řidiče.
Nová inovativní hlasová služba umožňuje řidičům Iveco řídit svým hlasem proces plánování trasy, kontrolovat provozní stav vozidla a využívat tipy pro řízení. Hlasovou službou lze také ovládat kontrolní prvky kabiny, což zvyšuje bezpečnost provozu, neboť řidiči se tak mohou soustředit výhradně na jízdu. Systém jim rovněž usnadňuje zůstat ve spojení s ostatními řidiči vozidel Iveco.
Nová hlasová služba navržená týmem Iveco Digital s podporou expertů AWS Professional Services je sestavena na základě metodiky Amazon Working Backward Innovation zakomponované v produktu AWS Digital Innovation Program, která využívá strojové učení a hlasové, bezpečnostní a bezserverové technologie AWS.
“Zavedení novinky v podobě hlasové služby, která určuje nový standard v celém automobilovém průmyslu, je pro nás opravdu potěšující,” prohlásil Fabrizio Conicella, ředitel pro digitalizaci komerčních a speciálních vozidel společnosti Iveco. „Využitím širokého spektra portfolia AWS dokázala značka IVECO zavést v rekordním čase novou službu, která zásadně mění způsob komunikace řidičů s vozidlem i s ostatními řidiči pod naší firemní značkou. Nová hlasová služba od IVECO podporuje digitální strategii firmy, neboť nabízí řidičům zcela nový způsob interaktivního plnění pracovních úkolů při současném zvýšení úrovně bezpečnosti a pohodlí.”
Komentáře