„Mám toho dost, jdu makat!“ – to je motto, pod kterým společnost EUROPART zveřejňuje své nejsilnější prodejní médium, aktuální katalog „We just do“, a plynule tak navazuje na úspěšný projekt Vollblut dílenských pracovníků a řidičů nákladních vozidel z minulého roku. Prodejce dílů pro užitková vozidla a dodavatel dílenského vybavení EUROPART ohlašuje svoji podzimní kampaň s přibližně 2.000 položkami za snížené ceny, soutěží Hazet a dalšími speciálními akcemi.
„Protože všechny akce a veletrhy, které obvykle poskytují prostor pro speciální nabídky, byly tento rok zrušeny kvůli koronaviru, zahrnuli jsme do našeho katalogu velké množství mimořádně atraktivních nabídek,“, vysvětluje Sebastian Kamphaus, obchodní ředitel pro střední Evropu ve společnosti EUROPART.
Speciální nabídky na náhradní díly, nářadí, pracovní oděvy, stejně tak i na příslušenství k zajištění nákladu, světla nebo baterie jsou součástí této prodejní kampaně. V reakci na současné události věnuje společnost EUROPART samostatnou dvojstranu v katalogu pomůckám každodenní hygieny, jako jsou dezinfekční prostředky, dávkovače nebo roušky.
Novinky v programu EUROPART
Kromě toho společnost představuje v katalogu „We just do“ velké množství novinek ve svém sortimentu, jakými jsou lišty stěračů od společnosti Bosch, prémiové elektrické nářadí Makita nebo pomocníky pro odbočování od společnosti Dometic a Mekra. Novinkou v programu jsou také navigační zařízení EUROPART, vysílačky a hands-free systémy od společnosti Stabo nebo světla od společnosti Hella a Strands. Nabídky v katalogu doplňují různé výrobky EUROPART Premium Parts, jako například pracovní LED reflektory, elektrické kabely nebo vypínače baterií a momentové klíče.
304-stránkový on-line katalog „We just do“ společnosti EUROPART je nyní dostupný na internetových stránkách.
Komentáře