Nová řada pneumatik Conti CoachRegio pro meziměstské autobusy on Continentalu

, 15 ledna 2020, 16:55

Continental – společnost zaměřená na technologie a výrobu prémiových pneumatik – představila novou řadu pneumatik Conti CoachRegio pro meziměstské autobusy. Řada nabídne spolehlivou a bezpečnou dopravu mezi vesnicemi i městy, v různých rychlostech jízdy. Přináší skvělou ovladatelnost a vysoký kilometrový výkon i na kopcovitých okresních silnicích s mnoha zatáčkami.

Nová řada pneumatik Conti CoachRegioJde o pneumatiku vhodnou pro všechny nápravy, ale i v provedení pro záběrovou nápravu. Nová konstrukce pneumatiky splňuje potřeby nejen zákazníků s vozovým parkem využívaným pro krátké vzdálenosti a meziměstskou přepravu, ale i zákazníků, kteří provozují turistické, výletní, školní či svozové autobusy.

Verze nové pneumatiky pro všechny nápravy je k dispozici pod názvem Conti CoachRegio HA3 295/80R 22,5. Verze pro záběrovou nápravu pak pod názvem Conti CoachRegio HD3. Tato bude od 4. čtvrtletí 2020 k dispozici i jako ContiRe CoachRegio HD3, vyráběná technologií Continental pro horké protektorování, která díky odolnému a robustnímu plášti nabídne ještě delší životnost.

Pneumatika Conti CoachRegio také nese symbol 3PMSF (tři vrcholy a sněhová vločka), což znamená, že zajistí plynulou jízdu po celý rok bez ohledu na počasí – tedy i v zimě. Její odolný a robustní plášť nabídne index nosnosti o hodnotě LI 154/149, což je v současné době nejvyšší hodnota, která je pro hnací nápravy v oboru autobusové a meziměstské přepravy k dispozici. Pokud se jedná o hodnoty na EU štítku, obě pneumatiky mají v úspornosti provozu třídu „C” a v přilnavosti za mokra třídu „B”. Verze HA3 má valivý hluk 71 dB, verze HD3 pak 73 dB (obě verze s jednou zvukovou vlnou).

Co se týká podoby dezénu, pneumatika Conti CoachRegio HA3 má extra hluboké lamely, které zajistí dobrý jízdní výkon v zimě a za mokra. Rovné drážky na vnějších ramenech zajišťují stabilitu konstrukce a střídavé vnitřní drážky jsou optimální prevencí proti zachycování kamínků. 

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!