Renault Trucks a Volvo Trucks optimalizují svoji organizaci s cílem nadále rozvíjet své zaměření na zákazníka a obchodní zastoupení na evropském trhu. Od ledna 2020 bude implementována nová organizační struktura v podobě odděleného obchodního zastoupení pro značku Renault Trucks a pro značku Volvo Trucks, jejichž cílem bude maximálně využít potenciálu každé ze značek na jednotlivých evropských trzích.
Na většině evropských trhů společnost Volvo Group doposud společně řídila obchodní aktivity obou značek Renault Trucks a Volvo Trucks. Díky zřízení oddělených obchodních zastoupení bude moci každá značka plně rozvíjet svůj potenciál a specifickou orientaci na zákazníka.
Organizace a fungování servisní sítě se nemění. Renault Trucks a Volvo Trucks budou nadále pokračovat ve spolupráci v rámci svých duálních truck center.
„Jsme přesvědčeni, že odděleným obchodním zastoupením pro každou z našich značek přispějeme ještě více k úspěchu zákazníků. Budeme efektivnější, lépe připraveni na budoucnost a více se zaměříme na obchodní ambice každé ze značek,“ řekli ve společném prohlášení Helene Mellquist, prezidentka Volvo Trucks Europe, a Jean-Claude Bailly, prezident Renault Trucks Europe.
Komentáře